Hostmedicin
10 inlägg • Sida 1 av 1
Hostmedicin
Har varit till läkaren med Zelda idag,,,för hennes rosslande luftvägar som hon har. Läkaren sa att det kunde vara så med "kruppbarn" att dom gärna blir lite rossliga. Men jag har ju haft mollipect till henne,,,,men märkt att hon mår inte bra av den,,,,hon blir liksom "speedad" på nåt sätt,,,,,så nu skrev han ut Lepheton istället. Men jag har nu suttit och läst på massa olika forum att lepheton kan visst ge samma effekt som mollipecten. Har nån ev er erfarenhet av lepheton?? För läkaren sa till mig att det skulle ge en lugnande effekt med lepheton,,,,,men enligt dessa forum som jag läst på ,,,verkar det ju inte så.
-

Helen - Alltid online

Tyvärr inget att bidra med! Ställ en fråga till bvc sjuksköterskorna på Vi med barn!
Stackars lillan! Trist att hon ska behöva ha det så!
Stackars lillan! Trist att hon ska behöva ha det så!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Hej verkar som det...
jag känner bara till mollipect som du redan har, men har du läst på fass? ibland används ju en medicin på olika sätt, skulle va konstigt om läk skrivit ut en medicin med samma effekt som den du inte ville ha.. eller hur? hoppas du får rätsida på problemet.. kram.
- Johanna H
- Alltid online

jo jag har kollat runt lite på nätet,,,,, och på många ställen står det att det är en liknande effekt som mollipecten. Men på andra ställen står det att det ska va en lugnande effekt.. Ja-ja,,,,,jag får väl se hur hon reagerar när jag ger henne den(hoppas ju givetvis att jag slipper ge henne den)
-

Helen - Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling