Hosta ??
2 inlägg • Sida 1 av 1
Hosta ??
När jag va på BVC sist för ca 2 vevkor sedan så när Kasper låg ner och jag tog av han så hosta han och BVC sköterskan sa -men vilken konstig hosta han har är han förkyld? Och han hade varit lite små snorig så ja sa bara ja o inget mer med de (jag har svårt att gå in i diskussion för jag tycker ibland dom har konstiga åsikter och trycker på gällande amning och vissa saker, så ja vill bara väga mäta o gå liksom) men nu har jag hakat upp mig på detta med hostan. Han hostar typ aldrig när man har han uppe eller så men så fort man lägger ner han på rygg så börjar han nästan alltid med nån torr hosta?! Är det något konstigt va kan de va? Kram!
- hellokitty
- Alltid online

Re: Hosta ??
Hej!
Jag förstår ditt dilemma va gäller bvc dom har många åsikter ja kan dock inte säga va hostan beror på men ja rekommenderar dig att kontakta någon om den för de låter inte bra tycker jag. Hoppas de löser sig.
Kram
Jag förstår ditt dilemma va gäller bvc dom har många åsikter ja kan dock inte säga va hostan beror på men ja rekommenderar dig att kontakta någon om den för de låter inte bra tycker jag. Hoppas de löser sig.
Kram
- Supermamman
- Har vimedbarn.se som startsida

2 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling