Hjälp mig välja klädsel!
23 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hjälp mig välja klädsel!
Okej.. Skjorta o kofta var det jag hittade i affärerna när jag sprang runt som en stressad höna.. Hann inte köpa varken byxor eller kjol.. Blir väl så när shoppingen är tidsbegränsad (Joel var kvar hemma med pappa och kan ju inte vara utan mat för länge.)
Men lyckades rota fram lite kläder som jag kommer i. Vad tycker ni passar bäst till lille bebisens begravning? Kom igen nu, jag behöver många svar. Lider av beslutsångest så det står härliga till.
Såg nu att jag ser ut lite som en tant
Men nu får det vara så..
Men lyckades rota fram lite kläder som jag kommer i. Vad tycker ni passar bäst till lille bebisens begravning? Kom igen nu, jag behöver många svar. Lider av beslutsångest så det står härliga till.
Såg nu att jag ser ut lite som en tant
-

Nelia - Alltid online

Vill helst inte ha svart på mig. Tycker det är så sorgligt och deprimerande. Tänkte mig ljust eftersom det är en bebis som begravs. Ja, tyckte också det såg tantigt ut, vilka byxor då? Jeans eller linne? Har inga finskor precis som jag kan ha just nu, fötterna är fortfarande svullna efter graviditeten
så det blir nog vinterstövlarna i beige mocka..
-

Nelia - Alltid online

Jag tycker nog egentligen att det var finast med linnebyxorna, men kjolen kändes mer uppklätt och passande för en begravning. Jag tycker INTE att du ska ha jeans, även om de är vita, jeans passar inte på begravningar tycker jag.
-

HelenaS - Alltid online

23 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking