Banner Forum Image

hjälp mig=)

Barnkläder, bebiskläder, tipsa om butiker som har rea, barnrumsinredning och leksaker

hjälp mig=)

Inläggav loooolita » lör feb 13, 2010 15:27

har letat runt som en galning på nätet efter stämpeldyna som man kan använda till händer å fötter? ska finnas nån speciell som tydligen ska va till för just det liksom :P men ja hittar ju ingenting sånt.......ska göra avtryck av thelmas lilla fossing å tatuera in dt sen :D men som sagt behöver hjälp :roll: måste ju va giftfritt å gå att tvätta av med vatten :D lr nån som har nåt annat förslag? vill helst inte använda vattenfärg å sånt.....har sett på förlossningkliniken på tv där gör dom jämt avtryck när bebisarna är nyföddda men va kan det va för nåt dom använder? :P snälla hjälp mej :D kram
BildBild
BildBild
loooolita
Alltid online
Alltid online

Re: hjälp mig=)

Inläggav Ki27 » lör feb 13, 2010 16:42

Hej!

Vet inte om man kan köpa en separat stämpeldyna på dessa sidor, men här finns en sån för att göra tavlor iaf :)

http://stintan.e-butik.se/?artnr=MFR002ram

http://www.mybabyandi.se/productBirthAn ... nents.aspx
Ki27
Alltid online
Alltid online

Inläggav loooolita » lör feb 13, 2010 18:34

tack Sasoki för hjälpen blir nog att ja beställer ett sånt kit=)
BildBild
BildBild
loooolita
Alltid online
Alltid online

Inläggav Ki27 » lör feb 13, 2010 20:08

Varsågod! :D

Har oxå tänkt på tatuering med fossing, gjorde ett avtryck när han var nån månad, så sött! Fast jag har aldrig tatuerat mej, så vi får se, hihi ;)
Ki27
Alltid online
Alltid online

Inläggav Jema » tis feb 16, 2010 02:17

Jag håller på med scrapbooking och när jag gjorde våra dopkort nyligen så tog jag en versacolor (tror den heter så) stämpeldyna och färgade in Minnas fot med och tryckte på papper. Det funkade kanon, dessutom så är den vattenlöslig, så lite tvål och vatten efteråt så blir foten ren och fin igen! Kan lägga in foto på hur det blev vid ett annat tillfälle.
Bild

Bild
Jema
Alltid online
Alltid online

Återgå till Shoppingtips