Banner Forum Image

Hjälp med lokal!

Söker du andra att umgås med? Här håller du också koll på träffar och annat kul med barnen.

Hjälp med lokal!

Inläggav Shelly » tor jan 14, 2010 22:18

Hallå allihopa!

Min sons ettårs-dag närmar sig, och jag vill hyra en lokal. Festen kommer att hållas i Malmö, men jag hittar verkligen ingen lokal! Vi har en stor släkt och kommer verkligen behöva lokalen ... Någon som har tips eller vet en lokal som man kan hyra? Vi kommer vara ca 20-25 pers. Tacksam för alla tips!!
BildBild

BildBildBildBild Bild
Användarvisningsbild
Shelly
Alltid online
Alltid online

Re: Hjälp med lokal!

Inläggav Snigel » tor jan 14, 2010 22:42

Kolla scoutstugorna där du bor, dom brukar hyra ut. Annars kanske kommunens hemsida kan ge dej några tips. Fundera även på vilka lokaler som idrottsföreningarna i närheten har.
Vi hyrde scoutstuga till vår Liams 1 årsdag och var supernöjda! 2500kr för en lokal som tog 50-talet personer och hade allt man behöver.
BildBild
BildBild
Snigel
Alltid online
Alltid online

Inläggav Trötta mamman » tor jan 14, 2010 22:50

Här tror jag även att man kan hyra församlingshemmet. Segelklubbar, båtklubbar och liknande brukar ha lokaler för uthyrning.
Bild

Bild

BildBildBildBildBildBildBildBildBild

BildBildBildBildBildBildBildBildBild
Trötta mamman
Alltid online
Alltid online

Inläggav Shelly » tor jan 14, 2010 23:03

Församlingshemmet har vi ringt och kollat, men då måste man använda kyrkan också. Men segelklubbar, scoutgårdar osv ska jag definitivt kolla upp. Tack för tipsen! Fler mottages gärna!
BildBild

BildBildBildBild Bild
Användarvisningsbild
Shelly
Alltid online
Alltid online

Inläggav Jema » fre jan 15, 2010 00:13

Kolla runt bland olika bostads områden, där brukar finnas lokaler. Hör med släkt och vänner om de inte finns någon lokal på området där dom bor och om dom kan tänka sig att hyra den åt er, så ni betaler, men dom står för själva hyrningen om ingen som inte bor på området får hyra. Hyresgästföreningen brukar ha tillgänglig lokal också.
Bild

Bild
Jema
Alltid online
Alltid online

Återgå till Nöjen & träffar