Banner Forum Image

HJÄÄÄLP MIG.!! Ang. ståbräda.!!

Diskutera fakta och råd kring barnsäkerhet, barnvagnar, bärsjalar och bilbarnstolar

HJÄÄÄLP MIG.!! Ang. ståbräda.!!

Inläggav karisma__ » mån dec 14, 2009 17:10

Jag har ett problem. Vi har en UJ syskon vagn som är kanon. :) Vi har även haft en Phil&Ted som oxå var bra,, bara att mina barn är extremt lååånga å den vagnen passa lixom inte såå den sålde vi. Min äldsta son Miio (1,5 år) vill ogärna åka vagn och går gärna, men efter ett tag blir han gnällig å vill ej gå längre såå får han sitta i vagnen men sedan vill han ur å gå igen,, Såå nu funderar jag på att köpa en ny vagn (singel) med ståbräda. Men jag vet ej vilka vagnar man kanha ståbräda till.? :S Alex är juh lixom bara 5 månader så jag måste ha en vagn med iaf vilo läge..! Det får kosta vad det vill. JAg vill ej ha fasta hjul ifråm.! Snälla snälla hjälp mig med detta.
Har kollat lite på bugaboo men vet ej. :S
BildBild

Mamma och Pappa älskar er.!

BildBild

http://emmaevelinah.blogg.se
Användarvisningsbild
karisma__
Alltid online
Alltid online

Re: HJÄÄÄLP MIG.!! Ang. ståbräda.!!

Inläggav moia » mån dec 14, 2009 17:58

Jag kan tyvärr inte hjälpa, men tyckte det var så kul att se att du skrivit så jag var tvungen att säga hej! =) Nyfiken på hur dina killar ser ut nu ju, hjälp vad tiden går. Lillkillen fem månader redan! Du får lägga upp lite kort! =D
Användarvisningsbild
moia
Alltid online
Alltid online

Re: HJÄÄÄLP MIG.!! Ang. ståbräda.!!

Inläggav magda » mån dec 14, 2009 20:18

Dom flesta vagnar, men inte alla såklart funkar med ståbräda till. Bugaboo vet jag funkar, vi har en Britax vigour 3 och den funkar med ståbräda. Utgå från den vagnen du vill ha, sen finns det ju ståbrädor som passar alla vagnar, om inte det finns någon till vagnen. Vi kommer köpa en på babyproffsen sen som funkar till vår trehjuling.
Lycka till! :-)
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
magda
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar