Hitta på??
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hitta på??
Vad hittar ni på med era barn på dagarna??
Är ni ute mycket eller hemma mest?
Umgås ni mycket med andra föräldrar med barn?
Jag är mest hemma med Zelda ensam,,,,visst vi brukar gå till nån lekpark så hon får gunga,,,men annars så är det inte mycket annat vi kan hitta på....
Är ni ute mycket eller hemma mest?
Umgås ni mycket med andra föräldrar med barn?
Jag är mest hemma med Zelda ensam,,,,visst vi brukar gå till nån lekpark så hon får gunga,,,men annars så är det inte mycket annat vi kan hitta på....
-

Helen - Alltid online

Ut i sandlådan! Det älskar dom! Visst hon e ju lite liten än men snart tröttnar hon på att äta sanden!
Sitt i skuggan med vatten i lite skålar så kan Zelda sitta plaska i det!
JättekuL!
Sitt i skuggan med vatten i lite skålar så kan Zelda sitta plaska i det!
JättekuL!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Ronja vill vara ute hela tiden nu när det är fint väder så vi brukar leka i trädgården, kasta bollar, plaska lite och titta på alla blommor! Vi brukar ta en förmiddagspromenad nästan varje dag också! Ibland leker vi med Liam och Marie som bor i samma område och ibland åker vi in till Gävle och har pic nic i Boulongerskogen som är en stooor park mitt i stan med lekpark, minigolf och massor med gräs och blommor att pilla på 
-

ashe2 - Alltid online

Ja gör det!! Det är superkul! Och skönt när det är varmt också! Vi har ingen skugga på våran gård så vi har köpt en med solskydd över halva som man kan ta bort om man vill. Ronja hoppar i och ur den där poolen och tycker det är jättemysigt 
-

ashe2 - Alltid online

Ja det är ju verkligen viktigt med solskydd!! Solen är ju så stark, kanske lätt o glömma det när de badar.....?
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Såpbubblor?
Amanda vill hela tiden ut på balkongen och blåsa såpbubblor nu för tiden
Idag och igår har det dock vatt ombytta roller, då har det varit jag som ska blåsa och hon som ska "fånga" dom, dvs peta på dom så dom går sönder
Hon skrattar så hon kiknar 
Amanda vill hela tiden ut på balkongen och blåsa såpbubblor nu för tiden
Idag och igår har det dock vatt ombytta roller, då har det varit jag som ska blåsa och hon som ska "fånga" dom, dvs peta på dom så dom går sönder
-

mandis04 - Alltid online

En skum grej som jag har tänkt på är att det ser ut som en stillbild i en spåbubbla,,,, Som om det "fotades" när man blåser!! Någon som förstår?!?!?!
-

Stina - Admin
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas