Banner Forum Image

Historien om Jimmysmamma

Historien om Jimmysmamma

Inläggav Ellas pappa » tis mar 10, 2009 14:08

Hej allihopa.

Det har kommit till vår kännedom att historien bakom jimmysmamma, sweety & steven inte är sann.

Alla de inlägg som är gjorda av de tre ovan nämnda personer är gjorda av samma person. En sjuk kvinna har erkänt att det hon sagt är påhittat.

Jag har varit i kontakt med polisen, psykologer etc för att få ett svar på varför en människa gör på detta vis och det är inte helt ovanligt säger dom att en del människor vill ha uppmärksamhet och sympati från andra genom att ljuga på detta sätt.

Till alla er som har lagt till henne på msn/telfon etc så råder Stina och jag er till att radera eller blockera henne. Det finns ingenting ni kan göra för att hjälpa denna kvinna, hon får läkarvård för detta. Ni kan alltid kontakta oss ifall ni undrar över något. Det går bra via telefon och mail.

Till alla er som känner er lurade och kränkta. Vi måste i fortsättningen kunna lita på varandra och det som sägs i forumet. Därför är det viktigt att gå vidare. Ni som känner att ni vill prata av er kring detta kan göra det i den här tråden

Hennes IP-adresser kommer att bli spärrade under dagen och även hennes konto. Jag har talat med henne och hon kommer inte besöka oss igen. Här följer den ursäkt jag fick från Christina.

Jag ber om ursäkt för detta. Det var inte med meningen att det skulle gå så långt. Jag ville få slut på detta och det var därför jag gjorde det. Jag vet att det var fel och jag ber om ursäkt för det.

Jag har ett problem (vill inte gå in på vad det är) är hos en läkare som hjälper mig igenom detta vare dag.

Christina
Användarvisningsbild
Ellas pappa
Alltid online
Alltid online

Re: Historien om Jimmysmamma

Inläggav vildasol » tis mar 10, 2009 14:17

Tack Ellas pappa för att denna cirkus äntligen är över. Hoppas att Christina får den hjälp hon behöver.
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
vildasol
Alltid online
Alltid online

Inläggav Lejonella » tis mar 10, 2009 14:25

Säger bara fy fan. Här har man i timmar funderat kring denna tragiska historia och så var allting bara en lögn.
Bild

Bild

Bild
Lejonella
Alltid online
Alltid online

Inläggav 30-åringen » tis mar 10, 2009 14:35

Tycker att denna tråden borde komma till även på Minbebis...
Det är iallafall där jag följt denna obehagliga människa...
Så snälla, lägg in en där också!!
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
30-åringen
Alltid online
Alltid online

Inläggav jässica » tis mar 10, 2009 15:33

jag tänkte faktiskt att det var så men vågade ju såklert inte skriva det här OM det hade varit sant. stackars människa som gör nåt liknande...
jässica
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav theaphea » tis mar 10, 2009 15:38

vem ska tro på oss som vart med om nått hemskt?
Änglabarn- Marielle 2008-06-30
Theo- 2009-08-18

Bild
theaphea
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Inläggav viktoria.ö » tis mar 10, 2009 15:42

Nu tycker jag fruktansvärt synd om de människor som satt och sörjde och trodde att de förlorat en vän MEN jag och min sambo har varit ganska säkra på bluffen ända sen "kusinen" började skriva på forumet....Hoppas hon får hjälp! Och hoppas att detta inte förstört mångas tro på andra människor. Fortsätt vara stöttande underbara vänner!
Kolla in min tårtblogg http://cakesbyw.blogg.se/

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

BildBildBildBildBild
Bild
viktoria.ö
Alltid online
Alltid online

Inläggav Fru S. » tis mar 10, 2009 16:06

Jag har bara en sak att säga: Jag är glad att det inte är sant. Nu slipper man fundera över hur det skulle gå för den stackars lille pojken.

Supertråkigt att så många blivit lurade och jag hoppas att detta inte gör att vi fölorar vår empatiförmåga som är så himla stark och bra på detta forum!!!!
Bild
Bild
Fru S.
Alltid online
Alltid online

Inläggav Chobb88 » tis mar 10, 2009 16:15

Jag o min sambo tvivlade också lite på historien. men jag blev ändå förvånad, för jag kunde inte tänka mig att någon skulle ljuga om nått sånt.
O vart har hon fått alla bilderna ifrån? läskigt om hon använt någon annans bilder som hon hittat på nätet. Men så måste det väl vara?
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
Chobb88
Alltid online
Alltid online

Inläggav Ki27 » tis mar 10, 2009 18:26

Jag var väldigt tveksam till om det var sant oxå, det blev liksom bara värre och värre, och fort gick det...
Tråkigt att det finns personer som inte har nått bättre för sig.
Ki27
Alltid online
Alltid online

Inläggav virmana » tis mar 10, 2009 18:59

Tvivlade med... men man börjar ju undra lite vem hon har satt ut på bild.
Därför att på de Marie, Sweety och "Maries" barn har ju hamnat på bilder här i forumet.

Hoppas hon får bra hjälp och blir frisk.
virmana

Inläggav sprallos » tis mar 10, 2009 19:01

Jag har svalt historien med hull och hår...sån är jag. Har inte misstänkt nåt även om jag tyckt att det är väldigt många olyckor och tråkigheter hon hänt tätt.

Skönt att det inte är sant i alla fall...men var har hon fått allt ifrån!? Tycker det är svin-obehagligt att det finns så manipulativa människor!! Vem är det på alla bilder? Tex dom på "Rose"? Vemc bebis har hon "dödat"...

...Hur som...hoppas hon får hjälp...Tack Stefan för att du berättade detta!
sprallos

Inläggav minimamma92 » tis mar 10, 2009 19:08

tycker det är helt sjukt, fattar inte hur man kan göra så, finns många som har problem med psykiska störningar, men inte f*n ljuger dom om nåt sånt här! men men, har hört att det även finns en engelsk sida där hon gjort likadant på, och att hon även varit med på tv om ett liknande fall för ett par år sen.. jag misstänkte att nåt var lite skumt när christina visste saker som jag bara sagt till "marie" men tänkte aldrig på att det skulle vara så här..
usch känner mig kränkt, berättade mkt privat för "marie"
minimamma92
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav Taweret » tis mar 10, 2009 19:39

minimamma92 lider verkligen med dig om du lämnade ut dig till henne. Då vet man ju aldrig hur hon skulle kunna svänga dina tankar till något i framtiden.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav anettejohansson » tis mar 10, 2009 19:55

Vilken jäkla människa säger jag bara! Började undra när jag lästa om att han krockat o brutit ben o va de va o sen helt plötsligt förlorat massa blod o låg i koma.
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
anettejohansson
Alltid online
Alltid online

Nästa

Återgå till Sorg & saknad