Banner Forum Image

Historien om Jimmysmamma

Re: Historien om Jimmysmamma

Inläggav MinLyckaLeiha » tor mar 12, 2009 00:47

Men herregud ,, ja, ja vet inte vad jag ska säga.
Inte för en sekund kunde jag tänka mig att en människa kunde hitta på en sådan här tragisk historia!!
Jag svalde allt, FY F*N SÄGER JAG BARA...

Förlåt, men för mig spelar det ingen roll hur psyksjuk man är, MAN HITTAR INTE PÅ ATT ENS BARN HAR DÖTT.
Klarar inte att höra mer om detta.. ARG SOM ETT BI..!!!!
BildBild
BildBildBildBildBild
Användarvisningsbild
MinLyckaLeiha
Alltid online
Alltid online

Inläggav Angie1 » tor mar 12, 2009 01:39

Första gången jag läste i nån tråd om att hon skulle ha tagit livet av sig förstod jag att det inte var sanning, det var nåt med nåt klockslag har jag för mig typ att hon hade tagit livet av sig vid vi säger 17 tiden men inlägget att hon var död kom in typ 1 timma efter.... de tar ju lixom tid innan man underrättar folk och sedan så fort man får veta så lägger man ju inte ut en tråd.

Men jag har aldrig vågat ifrågasätta, därför har jag heller aldrig skrivit i trådarna. dels pga. att OM de hade varit sant så hade jag ju heller inte velat såra någon.
Angie1
Alltid online
Alltid online

Inläggav shoegal » fre mar 13, 2009 21:54

Oj vad jag har missat mycket (har inte varit inne på forumet sen i måndags)!

Jag tillhör nog dem som tyckt det varit tragiskt men lite konstigt, men jag har ändå trott på det hon skrivit. Däremot så började jag känna att det var någonting fel när tråden kom upp med bilolyckan, där skrev jag nog ingenting alls.

Hur som helst så tänker jag fortsätta våga lita på människor; javisst finns det några rötägg som ljuger för en, men på det stora hela så är det ju de personerna som förlorar på sitt beteende och inte jag.
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav trudy » lör mar 14, 2009 12:15

Får väldigt ont i magen av att läsa detta och vad alla ni andra skriver. Har missat detta totalt och fattar ingenting. Allt låter så sjukt. Precis som taget från ett CSI avsnitt eller något liknande. Nog med att det finns de stakarna som har vart med om liknande händelser, men inte så passa som det berättas om här kring denna kvinna. Att kunna hjuga om något så graft visar bara att denan kvinna är mycke sjuk. Troligtvis så har hon inte en anning om vad det är hon gör. Vilket är mycke farligt, inte bara för alla kring henne utan även för henne själv.

Jag hoppas att hon får den vård hon behöver. Tycker att det är så sorligt att de som är i sådant behov av hjälp aldrig får det förens det går åt skogen för dem.
trudy
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Sorg & saknad