Banner Forum Image

hemma idag

Diskutera barnaktiviteteter och lyckas med ditt barnkalas

hemma idag

Inläggav acko » mån sep 24, 2007 10:38

Hemma idag.... ledig från jobbet och hon e ledig från dagis... men hon vill inte gå ut!
Hon sitter å lägger pussel.
Meeen hon vill säkert gå ut lite senare............... även om hon inte velat det på hela förmiddan.....
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tyka » mån sep 24, 2007 12:29

Låter ju mysigt :)
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Tyka
Alltid online
Alltid online

Re: hemma idag

Inläggav Xena66 » mån sep 24, 2007 13:20

acko skrev:Hemma idag.... ledig från jobbet och hon e ledig från dagis... men hon vill inte gå ut!
Hon sitter å lägger pussel.
Meeen hon vill säkert gå ut lite senare............... även om hon inte velat det på hela förmiddan.....

Jaha är är det snarare tvärtom,hinner knappt vakna förän han vill gå ut. Och han blir på världens sämsta humör om han inte får vara ute,kan lungt säga att jag fick inget "innebarn" den här gången i alla fall :roll: !
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Inläggav acko » mån sep 24, 2007 13:24

Har varit ute nu med trehjulingen, men man får ju släpa den hela hemvägen själv haha då ångrade jag mej och insåg det mysiga att istället sitta inne å lägga pussel :-D
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav Xena66 » mån sep 24, 2007 13:33

Jag förstår dig själv ska jag snart gå och hämta en sovandes lilleman på dagis,längtar efter min guldklimp :D !
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Inläggav Helen » mån sep 24, 2007 14:02

Innedagar är görmysiga!!!! Det har vi ofta här,,,,jag tror på att barn inte ska ha för mycket stimulans(om nu inte barnet själv vill). Dom får så mycket i och med att det är dagis o dagmamma och sånt. Så få inte dåligt samvete för att ni stannar inne en dag,,,,det kan göra er gott!!!
Användarvisningsbild
Helen
Alltid online
Alltid online

Inläggav acko » mån sep 24, 2007 14:20

Helen skrev:Innedagar är görmysiga!!!! Det har vi ofta här,,,,jag tror på att barn inte ska ha för mycket stimulans(om nu inte barnet själv vill). Dom får så mycket i och med att det är dagis o dagmamma och sånt. Så få inte dåligt samvete för att ni stannar inne en dag,,,,det kan göra er gott!!!

Det har du rätt i, kanske därför hon ville vara inne egentligen. Barn är ju duktiga på att säga till vad dom vill. Vill dom gå ut så säger dom ju det. Och säger dom nej till att gå ut å leka får man väl vara inne. :-)
Nästa gång hon säger nej ska jag inte gå ut.
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav Xena66 » mån sep 24, 2007 16:01

:D Alldeles riktigt,det gäller att lyssna på dem annars kränker man deras självkänsla :D
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas