hemma idag
8 inlägg • Sida 1 av 1
hemma idag
Hemma idag.... ledig från jobbet och hon e ledig från dagis... men hon vill inte gå ut!
Hon sitter å lägger pussel.
Meeen hon vill säkert gå ut lite senare............... även om hon inte velat det på hela förmiddan.....
Meeen hon vill säkert gå ut lite senare............... även om hon inte velat det på hela förmiddan.....
-

acko - Alltid online

Re: hemma idag
acko skrev:Hemma idag.... ledig från jobbet och hon e ledig från dagis... men hon vill inte gå ut!
Jaha är är det snarare tvärtom,hinner knappt vakna förän han vill gå ut. Och han blir på världens sämsta humör om han inte får vara ute,kan lungt säga att jag fick inget "innebarn" den här gången i alla fall
-

Xena66 - Alltid online

Innedagar är görmysiga!!!! Det har vi ofta här,,,,jag tror på att barn inte ska ha för mycket stimulans(om nu inte barnet själv vill). Dom får så mycket i och med att det är dagis o dagmamma och sånt. Så få inte dåligt samvete för att ni stannar inne en dag,,,,det kan göra er gott!!!
-

Helen - Alltid online

Helen skrev:Innedagar är görmysiga!!!! Det har vi ofta här,,,,jag tror på att barn inte ska ha för mycket stimulans(om nu inte barnet själv vill). Dom får så mycket i och med att det är dagis o dagmamma och sånt. Så få inte dåligt samvete för att ni stannar inne en dag,,,,det kan göra er gott!!!
Det har du rätt i, kanske därför hon ville vara inne egentligen. Barn är ju duktiga på att säga till vad dom vill. Vill dom gå ut så säger dom ju det. Och säger dom nej till att gå ut å leka får man väl vara inne.
Nästa gång hon säger nej ska jag inte gå ut.
-

acko - Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas