Hela natten?
38 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Hela natten?
Inez somnar vid 22.30 och sover till 06.30, sen är vi vakna i en timme ungefär, hon får mat och ren blöja. Sen sover vi fram till 09.30 eller längre ibland 
Verkligen lyx...
på dagen sover hon bara en kvart då och då, eller längre om jag är ute med vagnen!
Verkligen lyx...
på dagen sover hon bara en kvart då och då, eller längre om jag är ute med vagnen!
-

Golli - Alltid online

Nu har vi haft en helt ny rytm senaste en-två veckorna.
Hon somnar klockan 19.00 (runtomkring) som vanligt och sover fram till 8-9.00 som vanligt MEN honvaknar bara EN GÅNG/NATT!!!

Ååh va jag hoppas att det håller i sig, inte för tt jag tror det egentligen, men hålla tummarna kan man ju göra
Iof så vaknade hon redan vid sju-tiden både igår och idag.
Igår kanske inte var så konstigt eftrsom hon somnade 16.00(!!??) dagen innan.
Hon somnar klockan 19.00 (runtomkring) som vanligt och sover fram till 8-9.00 som vanligt MEN honvaknar bara EN GÅNG/NATT!!!
Ååh va jag hoppas att det håller i sig, inte för tt jag tror det egentligen, men hålla tummarna kan man ju göra
Iof så vaknade hon redan vid sju-tiden både igår och idag.
Igår kanske inte var så konstigt eftrsom hon somnade 16.00(!!??) dagen innan.
-

Lyckans Lo - Alltid online

Leon sover som längst på kvällarna, nu la vi honom i vaggan vid sju o han har sovit 4 timmar nu!
Men då är det så att om jag nu lägger mej så vaknar han precis när jag har somnat o är som tröttast..... hmmmm..... Tänk om han kunde sova lika långa pass på nätterna.....
- Ki27
- Alltid online

Nu sitter jag och väntar på att Natalie ska vakna,hon har sovit 10 timmar nu! hon somnade strax efter halv 1 med mig i soffan,vet inte om honj somnade tidiagre eftersom jag sov oxå! haha
- heaven83
- Alltid online

Oskar har börjat med en ful ovana nu att han vaknar runt elva och tolv och vill äa lite och vara vaken och mysa
Nu har vi låtit honom göra det då han inte har fått så mycket tid med oss då vi båda varit lite hängiga. Så fort maken börjar jobba igen dock så ska vi försöka fastställa lite fastare rutiner igen 
- Taweret
- Alltid online

10 timmar! Oj!!!
Ja, leon som vi 6 timmars pass i gåkväll och inatt, toppen!!!!
Ja, leon som vi 6 timmars pass i gåkväll och inatt, toppen!!!!
- Ki27
- Alltid online

Nellie sover hela nätterna oxå och det är såååå skönt!!! Hon har gjort det länge nu. Jag lägger henne vid ca 19:30 sen sover hon ända till morgonen med ett litet avbrott för medicinen och lite mat vid 22 tiden men då vaknar hon knappt 
-

myran75 - Alltid online

Haha, nä Leon verkligen sover mitt i maten, haha!!!
- Ki27
- Alltid online

38 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Septembermammor 2008