Hej, ny här!
11 inlägg • Sida 1 av 1
Hej, ny här!
Hej, är som sagt ny på detta forum. Bor i Stockholm, har en dotter som är 10 månader. Kul att utbyta lite erfarenheter med andra känner jag, då de flesta av mina kompisar inte har barn. För att börja; är lite nyfiken på hur era dagar ser ut; med mat, vilka tider, sovpass osv? Och om ni har några bra tips på mellanmål? Hej så länge!
- karrie21
- Nykomling

Re: Hej, ny här!
Hälsar dig välkommen hit! Min son närmar sig 3 år så våra rutiner är nog inte av särskilt stort intresse för dig, men det finns ju fler här inne med bebisar under året som säkert svarar på dina frågor. 
-

Nelia - Alltid online

välkommen hit. har inte heller barn runt din dotters-rutiner, men som sagt det finns fler härinne som gärna hjälper till 
- HärligaTöser
- Alltid online

ok, tack, ja jag är kanske inne på fel sida här... ? 
- karrie21
- Nykomling

Nej verkligen inte! Kolla i forumindex vilka undertrådar som finns, eller posta en ny tråd som handlar om dina funderingar, så rubriken säger vad du undrar menar jag. Då kanske du får fler svar. 
-

Nelia - Alltid online

Välkommen hit!!
Här finns ALLA svar...
Jag minns inte hur det var att ha en 10 mån, men det är flera som har barn kring den åldern.
Har för mig att Victor fortfarande sov 2 pass/dag då.
Han vaknade alltid tidigt, runt 6-7 men somnade om en sväng vid 9 och sov 1 tim.
Sen sov han efter lunch och då var det en längre, upp till 2 timmar om jag inte minns fel. Han åt mat då, hade slutat amma vid 7 mån. Mellanmål var macka ( i småbitar) och mjölk etc.
Här finns ALLA svar...
Har för mig att Victor fortfarande sov 2 pass/dag då.
Han vaknade alltid tidigt, runt 6-7 men somnade om en sväng vid 9 och sov 1 tim.
Sen sov han efter lunch och då var det en längre, upp till 2 timmar om jag inte minns fel. Han åt mat då, hade slutat amma vid 7 mån. Mellanmål var macka ( i småbitar) och mjölk etc.
- sprallos
Ok, tackar för svaren ! Ja, jag ser mig om lite här på forumet, vi kanske ses på en annan tråd...? 
- karrie21
- Nykomling

Välkommen och grattis till dottern!
Kolla de olika kategorierna och fråga på bara. Det är jättelätt att förstå upplägget här.
Kolla de olika kategorierna och fråga på bara. Det är jättelätt att förstå upplägget här.

-

Redhotwera - Alltid online

Välkommen hit o Grattis till flickan
Hoppas du kommer trivas här!
- Ki27
- Alltid online

Välkommen hit karrie21 
- trudy
- Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1