Hej igen! En återkomling
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hej igen! En återkomling
Hejsan! Jag är inte nykomling här, men jag har inte varit inne här på jättelänge. Jag trodde faktiskt mitt konto hade upphört, blev lite förvånad när jag upptäckte att det faktiskt gick att logga in. Senast jag skrev här så var jag föräldraledig med min dotter Ester, men jag har saknat vi med barn lite, så jag tänkte börja dyka upp här igen ibland.
Så - Hej!
Kul att vara tillbaka! hoppas vi är välkomna
Alla mina bilder här är visst väldigt gamla, ska snart uppdatera lite här kommer i alla fall en nyare bild på Ester så länge
Och en på mig och Ester, tyvärr hade jag ingen ny bild på mig och Ester tillsammans, det är oftast jag som håller i kameran.
Detta är i alla fall från midsommarafton förra året.
/ Klara
Så - Hej!
Kul att vara tillbaka! hoppas vi är välkomna
Alla mina bilder här är visst väldigt gamla, ska snart uppdatera lite här kommer i alla fall en nyare bild på Ester så länge
Och en på mig och Ester, tyvärr hade jag ingen ny bild på mig och Ester tillsammans, det är oftast jag som håller i kameran.
Detta är i alla fall från midsommarafton förra året.
-

jetboy - Galen i vimedbarn.se

Re: Hej igen! En återkomling
Välkommen tillbaks...
Här avslutas inga konton om man inte ber om det....

Här avslutas inga konton om man inte ber om det....
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Hejsan, och välkommen tillbaka! Jag minns dig (fast mest ditt användarnamn tror jag), kul att du vill kika in lite oftare.
-

moia - Alltid online

välkommen tillbaka 
- HärligaTöser
- Alltid online

Alla: Tack! 
Sitamoia: Namnet ja, inte riktigt lyckat kanske, vet inte riktigt hur jag tänkte där
Men jag lyssnade på låten med samma namn av New York Dolls samtidigt som jag skulle bli medlem i alla fall. http://www.youtube.com/watch?v=k2cQPln0Fr8
Jag tänkte väl att "ett av mina favoritband med en låt som jag gillar- jag kör på det, väl inte så noga"
Redhotwera: Ja man får ju det
Sitamoia: Namnet ja, inte riktigt lyckat kanske, vet inte riktigt hur jag tänkte där
Jag tänkte väl att "ett av mina favoritband med en låt som jag gillar- jag kör på det, väl inte så noga"
Redhotwera: Ja man får ju det
-

jetboy - Galen i vimedbarn.se

Hihi, mitt nick är också en låt av ett av mina favoritband - Thin Lizzy... som jag iofs lyssnar väldigt sällan på nu, men desto mer när jag började använda namnet. Jag har haft det så länge nu att det är helt inarbetat i mig, så jag tänker knappt på varifrån det kommer ens.
-

moia - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2

[/url