hej hej, en ny tjej har
9 inlägg • Sida 1 av 1
hej hej, en ny tjej har
hej jag heter Kirsi och bor i Katrineholm, Södermanlandslän. Jag ar 36 och är hemflyttad efter att bott i USA i 13 år. Har bott här sedan 12 med min 2 åriga dotter som fyllde igar den 10-10-1v9. Hennes lillesyster är beräknad den 23 Januari så jag är lite nervös, känns som man glömt allt med nyfödda..
Min make ar tyvärr kvar i Usa och kommer endast 1 månad när babyn kommer, så jag känner mig väl extra ensam och känslig nu. Hoppas man får lite nya kontakter och styrka härifrån nu som min vän hittade åt mig från USA. tack o hej så länge
Min make ar tyvärr kvar i Usa och kommer endast 1 månad när babyn kommer, så jag känner mig väl extra ensam och känslig nu. Hoppas man får lite nya kontakter och styrka härifrån nu som min vän hittade åt mig från USA. tack o hej så länge
- kirsidolphin
- Nykomling

Re: hej hej, en ny tjej har
Välkommen hit!
Förstår att det känns nervöst men här på forumet finns många svar att få!
Grattis i efterskott till din dotter!
Förstår att det känns nervöst men här på forumet finns många svar att få!
Grattis i efterskott till din dotter!

-

Redhotwera - Alltid online

Välkommen hit! 
- Ki27
- Alltid online

hej igen, tack for orden och jag märkte på mitt inlägg att jag missade månaden för när jag kom hem tillbaka, vilket var 12 AUGUSTI, ville bara få in det där för det såg lite konstigt ut med bara 12.. ville bara säga det om någon undrade hur länge jag vart hemma, ska försöka sova nu i min tomma stora säng, god natt
- kirsidolphin
- Nykomling

Välkommen hit och grattis till både stora tjejen och bebisen i magen. Jag kan tänka mig att det känns ensamt...blä!
- sprallos
Välkommen hit kirsidolphin och grattis till det lilla miraklet i magen 
Förstår din nervositet. Men du ska se att det kommer att gå fin fint och här hinne hittar man mycke bra stöd och tips från andra
K-Holm är mycket fin stad. Sambon har sin släkt därifrån.
Förstår din nervositet. Men du ska se att det kommer att gå fin fint och här hinne hittar man mycke bra stöd och tips från andra
K-Holm är mycket fin stad. Sambon har sin släkt därifrån.
- trudy
- Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1