Hej allihopa, ny här.
9 inlägg • Sida 1 av 1
Hej allihopa, ny här.
Hej alla, hittade hit när jag letade efter info om trots åldern
Jättte bra sida tyckte jag så nu tänkte jag att skulle vara medlem här och kanske skaffa lite kompisar till mig och mina barn.
Är 32 år och mina barn är 2år och 5 månader båda underbara pojkar för d mesta.
Har en också för d mesta en underbar sambo
Vi åker till Thailand om 1 månad och är borta i 6 månader då sambos jobbar som perslig assistent och killen han jobbar med har hus där och åker alltid hela vinter halvåret.
Så det känns skönt att kunna ta upp problem och eventuella frågor som kan komma upp när man är borta och inte har tillgång till bcvc och liknande, så d e ju bra att ha kloka och erfarna föräldrar tillgänglig.
Ja det var lite om mig och min familj.
(När jag ändå skriver här kan jag passa på att fråga hur får ni in dessa fina bilder ni har på eran sida? Dessa med barn bilderna och deras ålder osv. Jag har hittat sidan man kan skaffa dessa `lilypie´ d e ialf vad jag hittade men vet inte hur jag får in den på min profil har försökt med allt jag kan komma på) Nån som vet?
Ha det nu jätte bra ta hand om er och eran familj
Kram från oss
Jättte bra sida tyckte jag så nu tänkte jag att skulle vara medlem här och kanske skaffa lite kompisar till mig och mina barn.
Är 32 år och mina barn är 2år och 5 månader båda underbara pojkar för d mesta.
Har en också för d mesta en underbar sambo
Vi åker till Thailand om 1 månad och är borta i 6 månader då sambos jobbar som perslig assistent och killen han jobbar med har hus där och åker alltid hela vinter halvåret.
Så det känns skönt att kunna ta upp problem och eventuella frågor som kan komma upp när man är borta och inte har tillgång till bcvc och liknande, så d e ju bra att ha kloka och erfarna föräldrar tillgänglig.
Ja det var lite om mig och min familj.
(När jag ändå skriver här kan jag passa på att fråga hur får ni in dessa fina bilder ni har på eran sida? Dessa med barn bilderna och deras ålder osv. Jag har hittat sidan man kan skaffa dessa `lilypie´ d e ialf vad jag hittade men vet inte hur jag får in den på min profil har försökt med allt jag kan komma på) Nån som vet?
Ha det nu jätte bra ta hand om er och eran familj
Kram från oss
-

evy78 - Gillar vimedbarn.se

Re: Hej allihopa, ny här.
Hej o välkommen hit! Du har verkligen hittat det rätta stället, här är det suuuper!!! 
Liliypie har du fått ordning på ser jag!
Liliypie har du fått ordning på ser jag!
- Ki27
- Alltid online

Hej!!!! Välkommen ht, och grattis till dina båda pojkar. Men vad underbart det låter att åka till Thailand i 6 mån...snacka om rätt årstid!!!
- Lejonella
- Alltid online

Välkommen hit! Ååå vilken resa ni ska göra, jag bli så avundsjuk och skulle inte tveka en sekund om jag fick samma möjlighet, Thailandsfantast som jag är! 
-

Fluffis - Alltid online

Välkommen hit! Kul med en Göteborgare till, ja under en månad då hehe
Guuuud vad härligt det låter att få åka bort till värmen under vintern! Inte alls avis 
Hoppas du ska trivas iaf. Kan förstå att det känns bra att ha ett ställe att ventilera och fråga när man inte har BVC runt hörnet.
Hoppas du ska trivas iaf. Kan förstå att det känns bra att ha ett ställe att ventilera och fråga när man inte har BVC runt hörnet.
-

Nelia - Alltid online

Välkommen! Thailand låter ju verkligen inte fel!! Hoppas ni får en super semester!
-

LineMor - Alltid online

evy78: Välkommen hit och grattis till tillskottet 
- trudy
- Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1