Hej allihopa, ny här.
9 inlägg • Sida 1 av 1
Hej allihopa, ny här.
Hej alla, hittade hit när jag letade efter info om trots åldern
Jättte bra sida tyckte jag så nu tänkte jag att skulle vara medlem här och kanske skaffa lite kompisar till mig och mina barn.
Är 32 år och mina barn är 2år och 5 månader båda underbara pojkar för d mesta.
Har en också för d mesta en underbar sambo
Vi åker till Thailand om 1 månad och är borta i 6 månader då sambos jobbar som perslig assistent och killen han jobbar med har hus där och åker alltid hela vinter halvåret.
Så det känns skönt att kunna ta upp problem och eventuella frågor som kan komma upp när man är borta och inte har tillgång till bcvc och liknande, så d e ju bra att ha kloka och erfarna föräldrar tillgänglig.
Ja det var lite om mig och min familj.
(När jag ändå skriver här kan jag passa på att fråga hur får ni in dessa fina bilder ni har på eran sida? Dessa med barn bilderna och deras ålder osv. Jag har hittat sidan man kan skaffa dessa `lilypie´ d e ialf vad jag hittade men vet inte hur jag får in den på min profil har försökt med allt jag kan komma på) Nån som vet?
Ha det nu jätte bra ta hand om er och eran familj
Kram från oss
Jättte bra sida tyckte jag så nu tänkte jag att skulle vara medlem här och kanske skaffa lite kompisar till mig och mina barn.
Är 32 år och mina barn är 2år och 5 månader båda underbara pojkar för d mesta.
Har en också för d mesta en underbar sambo
Vi åker till Thailand om 1 månad och är borta i 6 månader då sambos jobbar som perslig assistent och killen han jobbar med har hus där och åker alltid hela vinter halvåret.
Så det känns skönt att kunna ta upp problem och eventuella frågor som kan komma upp när man är borta och inte har tillgång till bcvc och liknande, så d e ju bra att ha kloka och erfarna föräldrar tillgänglig.
Ja det var lite om mig och min familj.