Banner Forum Image

han litar inte på mig..

han litar inte på mig..

Inläggav elinamtheo » tis jun 30, 2009 20:50

Fan nu har jag ställt till det för mig. Jag vet egentligen inte vart jag ska börja för det är så himla mkt. Jag ljuger, inte små lögner utan stora lögner för min sambo. Jag undivker vissa saker, jag snackar aldrig utan lägger locket på, jag förnekar in i det sista osv. Jag bryter löften. Senast idag. Efter vi hade lovat varann att inte ljuga mer men jag kunde inte hålla det längre än fem minuter. Vad är det för fel på mig? Han säger att han absolut inte litar på mig så hur fan ska detta förhållande hålla??? Jag är jätte ledsen för jag vet nånstans att det inte kommer göra det men vi bara biter ihop just nu. Vi älskar ju varann men det håller ju inte alltid. Vi bråkar VARJE dag. I söndags gjorde vi slut och han stack men så snackade vi igenom allt och började om men det kommer ladrig hålla.

Vet inte vad jag vill med detta. Mest skriva av mig.
BildBild
elinamtheo
Kan inte slita sig från vimedbarn.se
Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Re: han litar inte på mig..

Inläggav viktoria.ö » tis jun 30, 2009 22:12

Det låter verkligen jobbigt! Varför ljuger du för honom? Inte för att vara elak men om du ljuger så mycket för honom så kanske du skulle behöva gå till någon för att prata och få hjälp? Hoppas allt löser sig och ni ändå får det att funka!
Kolla in min tårtblogg http://cakesbyw.blogg.se/

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

BildBildBildBildBild
Bild
viktoria.ö
Alltid online
Alltid online

Inläggav anettejohansson » ons jul 01, 2009 06:46

Som vikrotia skriver varför ljuger du?? Du verkar ju medveten om att du gör de!? Håller oxå med om att du kanske behöver prata med nån? Hoppas de löser sig för er!! Sök hjälp innan de e för sent!
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
anettejohansson
Alltid online
Alltid online

Inläggav Kali » ons jul 01, 2009 07:54

utan att egentligen veta något om dig eller din situation så tänker jag såhär:
det räcker inte att man älskar varandra för att man skall kunna leva ihop, i synnerhet inte med småbarn. Ni har dessutom en väldigt liten baby som nu ställer helt andra krav på er än vad som någonsin ställts i relationen förut. Du skriver att du ljuger och det är förstås inte bra men jag misstänker att det finns någon anledning till att du hamnat i det beteendet.

jag tror att det bästa ni kan göra du o din sambo är att kontakta familjerådgivningen i kommunen. i många kommuner får man förtur till snabb hjälp om man har barn under 2 år. har man ont om pengar kan man dessutom söka om att få samtalen helt gratis, annars är de till reducerad avgift.

att laga en relation som har börjat haverera kan ta tid och kräver arbete från er båda. det hjälper inte att en skall ändra på en sak o så blir allt bra. men ni har något jätteviktigt att kämpa för nu, så ta den tiden o lägg ner det arbetet o se till att ni är med o kämpar båda två. målet måste inte vara att leva tillsammans som ett par hela livet, målet kan lika gärna vara att kunna förstå varandra, respektera varandra och vara de absolut bästa föräldrarna i världen för er lille son.

lycka till!
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav loppys » mån nov 16, 2009 23:47

Jag antar att du söker lite uppmärksamhet kanske.. har du alltid ljugit eller nått som har börjat senast?
Jag tycker du ska höra att få prata med någon ensam för om du ljuger för honom kan du säkert ljuga i samtalen om han är med dig.
I alla fall i början prata ensam med dom..... sen när du känner dig mera bekväm ta med honom.
Undivk samtal och sysselsättningar där du kommer på dig att du vill ljuga.
Gör nått snällt för honom och ta en dag som den kommer, få bra samvete av att vara med honom så du inte hittar nått att ljuga om.

hoppas att du hittar dig själv och allt går bra.
Loppys
Användarvisningsbild
loppys
vimedbarn.se skribent
vimedbarn.se skribent

Återgå till Relations problem