Halloj dalkullor, vad sägs om en liten träff?
14 inlägg • Sida 1 av 1
Halloj dalkullor, vad sägs om en liten träff?
Nu kommer vi till er
. På torsdag kl 11.55 landar vi i Ludvika om allt går som det ska. Jag vet att det är snabbt påkommet men jag hoppas såklart ändå att någon eller några har tid och lust att träffas för att fika och leka en liten stund.
Jag kan torsdag, fredag och lördag, men torsdagen och fredagen kan jag bara träffas i Ludvika. Då bjuder jag gärna på fika i vår lilla stuga.
Lördagen är jag mer mobil och åker gärna iväg om ni vill träffas någon annanstans.
Hoppas ni kan!
Jag kan torsdag, fredag och lördag, men torsdagen och fredagen kan jag bara träffas i Ludvika. Då bjuder jag gärna på fika i vår lilla stuga.
Lördagen är jag mer mobil och åker gärna iväg om ni vill träffas någon annanstans.
Hoppas ni kan!
Senast redigerad av Strumpan ons sep 01, 2010 21:20, redigerad totalt 1 gång.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Re: Halloj dalkullor!
Vad kul!!! 
Vi ska troligtvis till svärmor och svärfar i Smedjebacken fredag(efter kl.16) till lördag eftermiddag/kväll.
Men jag träffas gärna i Ludvika eftersom jag varken har körkort eller bil. Och det skulle bli rätt stressigt för oss att åka längre än så.
Så frågan är ju om sitamoia på något sätt skulle kunna ta sig till Ludvika... det vore det bästa.
Vi ska troligtvis till svärmor och svärfar i Smedjebacken fredag(efter kl.16) till lördag eftermiddag/kväll.
Men jag träffas gärna i Ludvika eftersom jag varken har körkort eller bil. Och det skulle bli rätt stressigt för oss att åka längre än så.
Så frågan är ju om sitamoia på något sätt skulle kunna ta sig till Ludvika... det vore det bästa.
-

Chobb88 - Alltid online

Nu så.
Vad roligt om vi kan träffas igen Chobb! Anton har ju blivt stora killen såg jag i din andra tråd, jättego! Hoppas hans kinder blir bättre!
Jag pm:ar dig mitt nummer så kan vi höras sen också, jag kommer inte att sitta lika mycket vid datorn när jag är därborta.
Ja hoppas att tex sitamoia och MariaTheres kanske vill joina oss om dom kan. Jag har inte jättestor koll på vilka som bor i Dalarna annars men jag hoppas att man vågar sig på en liten playdate
.
Jag kommer att puffa tråden då och då så folk ser den.
Vad roligt om vi kan träffas igen Chobb! Anton har ju blivt stora killen såg jag i din andra tråd, jättego! Hoppas hans kinder blir bättre!
Jag pm:ar dig mitt nummer så kan vi höras sen också, jag kommer inte att sitta lika mycket vid datorn när jag är därborta.
Ja hoppas att tex sitamoia och MariaTheres kanske vill joina oss om dom kan. Jag har inte jättestor koll på vilka som bor i Dalarna annars men jag hoppas att man vågar sig på en liten playdate
Jag kommer att puffa tråden då och då så folk ser den.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Ja och gangsterflickan också. 
Ja alltså jag skulle gärna träffas i Borlänge, men jag hinner nog inte det. Vi har endast lördagen på oss att göra något, så jag har inte riktigt tid att ta mig någon annanstans än till Ludvika tyvärr.
Så jag hoppas verkligen sitamoia kan ta sig till Ludvika. Annars kan nog inte jag vara med på träffen.
Ja alltså jag skulle gärna träffas i Borlänge, men jag hinner nog inte det. Vi har endast lördagen på oss att göra något, så jag har inte riktigt tid att ta mig någon annanstans än till Ludvika tyvärr.
Så jag hoppas verkligen sitamoia kan ta sig till Ludvika. Annars kan nog inte jag vara med på träffen.
-

Chobb88 - Alltid online

Re: Halloj dalkullor, vad sägs om en liten träff?
Ja just det! Hon har inte varit inne på så länge så jag missade henne. Hoppas att hon också ser tråden.
Jag döper om den lite så det syns ordentligt vad den handlar om.
Jag träffar gärna dig och Anton på lördag i vilket fall som helst, även om det nu skulle bli en träff någon annanstans också. Jag kan fika och prata mycket
.
Jag döper om den lite så det syns ordentligt vad den handlar om.
Jag träffar gärna dig och Anton på lördag i vilket fall som helst, även om det nu skulle bli en träff någon annanstans också. Jag kan fika och prata mycket
Senast redigerad av Strumpan tor sep 02, 2010 07:46, redigerad totalt 1 gång.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Vad trevligt!
Jag träffar också gärna dig och dina barn. 
Hoppas alla hittar hit till tråden nu då.
Hoppas alla hittar hit till tråden nu då.
-

Chobb88 - Alltid online

Jag kan ju föresten fråga Elin(samuel07) om hon och barnen också vill hänga med? Hon bor i Ludvika. 
-

Chobb88 - Alltid online

Nu har jag äntligen hittat hit efter en liten hint från chobb på fejjan (tack!). Skulle vara jättekul att ses igen. Jag är lite halvsugen på att köra till Ludvika själv med båda barnen, fast det borde ju gå bra. Om jag kan åka så att Vincent somnar, och om jag ser till att Claudia är trött också innan så borde det ju gå. Jag kanske ska våga? =) Det spelar ingen roll för mig vilken av dagarna det blir tror jag. Ska kolla hur P jobbar, men jag är ju inte beroende av det. Men är det lördag som gäller eller?
-

moia - Alltid online

Såg att det var lite svårt att förstå mitt "halvsugen" men med det menade jag alltså att jag inte är så sugen. Fast jag borde ju överleva, haha.
-

moia - Alltid online

Hej sitamoia! Jo det är imorgon som vi ska träffas. Jag, chobb och samuel07. Det vore såklart dunderkul om du och dina barn ville komma också, men jag (vi) förstår om det är jobbigt att ta sig hit. Jag är sugen att åka och träffa dig och MariaTheres i Falun också men det får bli nästa gång kanske
.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Ja nästa gång hänger jag gärna med till Borlänge eller Falun!
Förstår det sitamoia! Och jag förstår om du inte hinner eftersom ni ska ha festen ikvälll. Men självklart hade det varit super kul om ni kom till Ludvika.
Förstår det sitamoia! Och jag förstår om du inte hinner eftersom ni ska ha festen ikvälll. Men självklart hade det varit super kul om ni kom till Ludvika.
-

Chobb88 - Alltid online

Ajdå, jag som trodde det var nästa lördag. Sågs ni ändå, och hade ni trevligt? Ni får väldigtväldigt gärna komma till Falun nästa gång allesammans, nu är vi ju iaf två som bor här. =)
Igår hade vi 100-årsfest! 30 för mig, 70 för min pappa, och så välkomstceremoni för Claudia vid en skogstjärn med strålande sol. Såå lyckat och jag är sååå trött nu. =D
Igår hade vi 100-årsfest! 30 för mig, 70 för min pappa, och så välkomstceremoni för Claudia vid en skogstjärn med strålande sol. Såå lyckat och jag är sååå trött nu. =D
-

moia - Alltid online

Ja vi hade jättemysigt! Bilder kommer senare.
Grattis i efterskott! Det är väl i efterskott, jag har för mig att du fyllde typ 8 augusti? Jag fyllde 30 1 augusti, det är därför jag kommer ihåg att du fyller där i närheten
. Vad kul att det blev så lyckat! Ni hade ju himla fint väder också.
Nästa gång vi åker upp så åker vi tåg både fram och tillbaka för fyyyy fanken vilket helvete det var att åka bil igår
! Josefine blir helt hysterisk och hon grät nästan hela vägen hem igår. Resan som normalt tar ca 1,5 timmar (från Köping där vi mellanlandade) tog över tre timmar.
Tacka vet jag tåg! Det var så mysigt
.
Grattis i efterskott! Det är väl i efterskott, jag har för mig att du fyllde typ 8 augusti? Jag fyllde 30 1 augusti, det är därför jag kommer ihåg att du fyller där i närheten
Nästa gång vi åker upp så åker vi tåg både fram och tillbaka för fyyyy fanken vilket helvete det var att åka bil igår
Tacka vet jag tåg! Det var så mysigt
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1