hälsningar från storstan
26 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
hälsningar från storstan
Vi har varit fyra dagar i Stockholm och hälsat på Vincents morbror med fjälla. Förutom en massa god mat så har vi hunnit med en hel del, bl a Nationalmuséet, Rum för barn och Naturhistoriska Riksmuséet. Kul att testa olika varianter av barnanpassning, och det var väl bara på Nationalmuséet som man kände sig liiite udda när Vincent testade akustiken som bäst. Men det gick och det var kul. Det blev ingen VMB-träff pga diverse magsjukor och annat. Lite synd, men Vinster laddar för nästa gång istället!
Här kommer lite foton från Naturhistoriska, hoppas ni blir inspirerade att ta med era små på museum!
Här kommer lite foton från Naturhistoriska, hoppas ni blir inspirerade att ta med era små på museum!
- Bilagor
-
- sitta i restaurangfönster
- sthlm 01 - 090315.jpg (143.66 KB) Visad 648 gånger
-
- leka i havet
- sthlm 02 - 090315.jpg (152.17 KB) Visad 648 gånger
-
- pussa vildsvinsunge
- sthlm 03 - 090315.jpg (199.25 KB) Visad 647 gånger
-

moia - Alltid online

Re: hälsningar från storstan
fortsättning från Naturhistoriska...
Förresten träffade vi på chic och Line på Rum för barn, det var lite kul! =)
Förresten träffade vi på chic och Line på Rum för barn, det var lite kul! =)
- Bilagor
-
- titta på lodjur med morbror
- sthlm 04 - 090315.jpg (149.74 KB) Visad 641 gånger
-
- klappa pälsar
- sthlm 05 - 090315.jpg (165.46 KB) Visad 641 gånger
-
- trumma på groda
- sthlm 06 - 090315.jpg (181.59 KB) Visad 642 gånger
-

moia - Alltid online

Oh va härligt det ser ut! Längtar tills Albin blir så stor så vi kan göra sånna saker tillsammans!
Kolla in min tårtblogg http://cakesbyw.blogg.se/
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

- viktoria.ö
- Alltid online

Ni verkar ha haft det mysigt och kul utan oss!
Jäkla synd att det inte blev någon träff. Klart man ska gå på museum, här i Stockholm finns ju mycket att välja på.
Jäkla synd att det inte blev någon träff. Klart man ska gå på museum, här i Stockholm finns ju mycket att välja på.
-

magda - Alltid online

VA roligt ni ser ut o haft! 
- Ki27
- Alltid online

Så kul att få se bilder igen, det var ett tag sen sist. Vad långt hår Vincent har fått! Han är så vacker!
Vad mysigt att gå på museum! Tänk vad dålig man ska vara på det fast man har dom så nära.
Isabelle är först idag lite bättre. Jättetråkigt att vi missade er!
Vad mysigt att gå på museum! Tänk vad dålig man ska vara på det fast man har dom så nära.
Isabelle är först idag lite bättre. Jättetråkigt att vi missade er!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Hihihi
Vincent såg ut att ha väldigt kul med en massa pillande på allt!
-

Majmamma08 - Alltid online

Jättefina bilder!!!! Och vad ni är duktiga på att åka på resa med Vincent!!!
- Lejonella
- Alltid online

Vad kul ni har haft!
Nästa gång mannen ska jobba i Sthlm så följer vi med! jag älskar att gå på museum och nu är Guslingen inne i en "jag -vill-ha-nåt-att-göra-hela-tiden" period.....
Han är som vanligt mycket fin.
Önskar vi bodde närmre varandra....
Nästa gång mannen ska jobba i Sthlm så följer vi med! jag älskar att gå på museum och nu är Guslingen inne i en "jag -vill-ha-nåt-att-göra-hela-tiden" period.....
Han är som vanligt mycket fin.
Önskar vi bodde närmre varandra....
- Fru S.
- Alltid online

Det har gått så bra hela resan! Vincent kräver saker att göra hela tiden (precis som Gus alltså) så vi var lite oroliga över "strosa på stan"-momenten, men allt har gått så bra. Vi t o m promenerade från T-centralen till Naturhistoriska och såg till att passa in det till Vinces förmiddagstupplur! Lite gnäll blev det också när vi satt på restauranger och caféer, men med kexmutor och att turas om att bära/upptäcka löste vi det med. Men jag kan säga att det var skönt att vara fyra personer som kunde turas om att bära barn på muséerna, eftersom han inte går än och inte går med på att sitta i vagnen en längre stund. Vincent valde ut en tamburin i museishoppen på nationalmuséet, så nu är det klart - han ska bli musiker (såklart med de föräldrarna, duh)!
Han är så charmig nu, sonen. Alla bara faller som käglor för hans flörtande, haha! Han kan verkligen fånga uppmärksamheten, gömma sig lite lagom blygt, och fira av världens charmigaste leende. Och så håret som är så himla fint, men nu är det så långt att vi nog ganska säkert kommer klippa det runt ettårsdagen. Luggen hänger ofta lite stripigt, och i nacken är hockeyfrillan mindre snygg. Fast det är med sorg jag klipper av lockarna. Ska samla mod till mig, för de växer tillbaka när hans hår blivit tjockare.
Jag hoppas också få se er alla, kanske på storträffen i sommar?! Och Fru S - ja, visst borde vi bott närmre varandra. Fast vi har ju ändå kopplingar till varandras städer/landskap så vi borde kunna fixa att ses lite då och då tycker jag. Nu vet jag snart vilken vecka vi kommer vara i Bohuslän (med tillhörande Gbg-besök), så snart kanske vi kan planera ö-dejten!
Tack för alla fina kommentarer förresten! Som vanligt är det så roligt att lägga ut kort här. Tack!
Han är så charmig nu, sonen. Alla bara faller som käglor för hans flörtande, haha! Han kan verkligen fånga uppmärksamheten, gömma sig lite lagom blygt, och fira av världens charmigaste leende. Och så håret som är så himla fint, men nu är det så långt att vi nog ganska säkert kommer klippa det runt ettårsdagen. Luggen hänger ofta lite stripigt, och i nacken är hockeyfrillan mindre snygg. Fast det är med sorg jag klipper av lockarna. Ska samla mod till mig, för de växer tillbaka när hans hår blivit tjockare.
Jag hoppas också få se er alla, kanske på storträffen i sommar?! Och Fru S - ja, visst borde vi bott närmre varandra. Fast vi har ju ändå kopplingar till varandras städer/landskap så vi borde kunna fixa att ses lite då och då tycker jag. Nu vet jag snart vilken vecka vi kommer vara i Bohuslän (med tillhörande Gbg-besök), så snart kanske vi kan planera ö-dejten!
Tack för alla fina kommentarer förresten! Som vanligt är det så roligt att lägga ut kort här. Tack!
-

moia - Alltid online

Då tycker jag att du messar mig när du vet så kan vi boka.
Gus, Elsa (Liinas lillunge) och Vince kan starta grupp. Det blir bara slagverk iofs.... Men det kan nog låta bra ändå!
Gus, Elsa (Liinas lillunge) och Vince kan starta grupp. Det blir bara slagverk iofs.... Men det kan nog låta bra ändå!
- Fru S.
- Alltid online

Vad rooligt det ser ut!
Måste ha varit väldigt kul för Vincent! och för mamma o pappa oxå kan jag tänka... Han e så go´(å påminner lite om Leia ibland på vissa bilder, vet ej varför..kanske för dom har samma lockar i håret
)
tråkigt att ni inte han med en träff ..
tråkigt att ni inte han med en träff ..
- Tigi
- Alltid online

Fru S: Ja, I will mess you!
Haha, slagverksgrupp, kan ju bli coolt!
-

moia - Alltid online

Tigi: Visst är det lustigt/gulligt att man ser sitt eget barn i andra ibland. Det kan vara ett ansiktsdrag, ögonen, håret, en speciell min eller rörelse... =)
-

moia - Alltid online

26 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking