Hääärliga Joel!
15 inlägg • Sida 1 av 1
Hääärliga Joel!
Bara älskar att ta kort på min gottegris!
Kan inte låta bli.. måste slänga ut lite bilder på honom!
-

Nelia - Alltid online

WOW Nelia,,,jag kollade in eran hemsida,,,,den var verkligen häftig,,,med alla påsksaker som flög ner och allt annat med för den delen,,,hur i fasiken bär man sig åt för att fixa till en sån hemsida? Skulle mer än gärna vilja ha en liknande sida till Zelda istället för den lite tråkiga bloggen som jag har åt henne.
-

Helen - Alltid online

Men så sööt!!! ja jag håller med Nelia.. det är verkligen kul att fota och visa upp... det är väl så när man är förälskad?!! det är kul och titta på dem små också... jag tycker att fotat & filmat är det roligaste här inne... 
- Johanna H
- Alltid online

Helen: Ja, haha, lite påsk-festligt måste man ju ha det.
Det är min sambo som är duktig och har fixat till hans hemsida, jag är den som bloggar och lägger in bilder bara. Kan inget om hemsidor själv..
Kul att du gillar den.
Encisen: KappAhl! Finns jättemycket fina kläder med stjärnor där. Bara att välja och vraka. Och inte särskilt dyrt heller..
Jaa han är allt min älskling och världens sötaste i mina ögon (såklart)!! Och visst är det så härligt att se allas våra gosingar här på forumet! Så kul att följas åt med bilder!
Encisen: KappAhl! Finns jättemycket fina kläder med stjärnor där. Bara att välja och vraka. Och inte särskilt dyrt heller..
Jaa han är allt min älskling och världens sötaste i mina ögon (såklart)!! Och visst är det så härligt att se allas våra gosingar här på forumet! Så kul att följas åt med bilder!
-

Nelia - Alltid online

- sprallos
15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking