GRAVID???????????
3 inlägg • Sida 1 av 1
GRAVID???????????
Ni måste hjälpa mig. Slutade med p-piller i slutet på nov och början på dec. Kört oskyddat samlag då alltså fram tills nu. Och detta jag skriver kommer att vara konstigt skrivet men det är för jag är sååååååååååå förvirrad så snälla ni, hjälp mig. I alla fall, som ni läste slutade jag med det i nov-dec och haft oskyddade samlag. Killen och jag har sex rätt ofta och han kommer i mig varje gång. Iallafall, så nu i början på feb vaknade jag av att jag mådde illa.. Gick upp och spydde då såklart, men sen inget mer, inte något illamående, och för 2v sen så satt jag och killen och åt pizza framför teven... Kände mig då sjukt konstig i magen, så ja gick på toa och jag var äckligt dålig i magen, sen va det slut med det. Efter 2h så kände jag mig konstig igen och då kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde ju givetivs ner mig. Detta är INTE likt mig och jag vet att jag INTE ätit något konstigt osv..! Och nu igår fick jag sån hemsk smärta i magen, det spände och gjorde hemskt ont. Det kom i 5min mellanrum ungefär, det var lugnt och skönt i magen sen kom den hemska smärtan igen,och så höll det på hela kvällen. Jag kunde inte sitta still för det gjorde så ont, och även här är jag säker på att jag inte ätit något olämpligt. Sen tycker jag även att magen ser lite uppsvälld ut, och måste även tillägga att jag har väldigt oregelbunden mens, har aldrig haft regelbunden förutom då jag hade p-pillerna. Men den bruka ändå inte vara "borta" såå pass länge.. (Minns inte när jag hade mens sist, tro de va i januari ngn gång). Har även känt mig väldigt trött på senaste tiden och konstig i magen, det bubblar väldigt mycket i magen också något som jag inte haft innan, får även en känsla att ja känner mig kass i magen sen går det över.
Krångligt inlägg jag vet!
Men ja vill så gärna veta om några kvinnor av er vet något och kan något? (Ska göra gravtest för er som kommer påpeka "gör gravtest).
Stor kram till alla!
Krångligt inlägg jag vet!
Stor kram till alla!

- Mican84
- Nykomling

Re: GRAVID???????????
Det enklaste sättet ÄR ju att göra ett gravtest. Gravidsymptomer är så varierande och så "välkända" att man ofta blir skengravid när man går och väntar på mensen...
Men trötthet, ömma bröst, tilltagande flytningar, illamående osv är ju vanliga symptomer och dom har du ju....
Hoppas!!
Men trötthet, ömma bröst, tilltagande flytningar, illamående osv är ju vanliga symptomer och dom har du ju....
- sprallos
Re: GRAVID???????????
Mican84- Så hade jag det förra veckan, tis och ons. Spydde som en gris på kvällen, sen inget mer, på tisdagen va jag så kass i magen att det bara rann ur mig. Fick dricka massa blåbärssoppa, va sjukt trött så jag sov hela onsdagen, hade kramper i magen något fruktansvärt. Sen lite bättre i magen men fortfarande bubblande, på torsdag kväll blev jag nog riktig bättre men mådde lite illa när jag åt, men sen på fredagen va det borta..
-

tessan35 - Alltid online

3 inlägg • Sida 1 av 1