Gravid?????
Gravid?????
Jag kanske har en liten i magen...... haft lite symtom men har inte +++++
-jag är trött väldigt trött hela tiden
-trådiga flytnigar som gummiband (ursäkta mina beskrivnigar)
-haft de mest sjuka drömmarna
tror att jag hade mens den 10dec (första dagen på förra mensen) oc har hyfsat regelbunden mens efter min son kom till världen ...
vad tror ni är jag gravid??? eller är det hjärnspöke.....
-jag är trött väldigt trött hela tiden
-trådiga flytnigar som gummiband (ursäkta mina beskrivnigar)
-haft de mest sjuka drömmarna
tror att jag hade mens den 10dec (första dagen på förra mensen) oc har hyfsat regelbunden mens efter min son kom till världen ...
vad tror ni är jag gravid??? eller är det hjärnspöke.....
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se

Re: Gravid?????
Jadu...svårt att säga. Hjärnan har ju en tendens att spöka för en när man så gärna vill en sak. Det lär ju visa sig..
- sprallos
Jovisst kan det spöka. Det kan ju vara en sen ägglossning också. Men hoppas det växer ett litet pyre i magen på dig. Du får väl fortsätta att testa och kanske det dyker upp ett plus? Vem vet?
Lycka till!
-

Nelia - Alltid online

Spännande! Fast om jag får gissa så gissar jag på ägglossning... Ett av kännetecknen för att man har ägglossning är just trådiga flytningar. Fast jag vet iofs inte vad det är som gör det, det är såklart möjligt att det kan vara så när man är gravid också. Vad hoppas du på? Lycka till oavsett! =) När testade du senast?
-

moia - Alltid online

jag har fortfarande trådiga flytnigar ont i tjej magen det känns som brösten är lite större, svårt att säga men det känns som det .... trött som bara den.
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se

När jag har ägglossning så känner jag mig som du beskriver. Trådiga flytningar vet jag inte, jag har aldrig undersökt dom...men när jag har ägglossning är det mer flytning liksom. Ni får köra hårt i helgen....
- sprallos
jo jag konstaterade att jag räknat fel på mens perioden och det var ägglossning..... inget mys då men denna månaden har vi myst så vi får väl se om det har tagit sig... 
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se