Grattis Limpenlumpen några dar sent
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Grattis Limpenlumpen några dar sent
Det har vart full rulle sen i torsdags när Liam verkligen fyllde två. Vi började lite lätt att fira med bara närfamilj, gubben jag och svärmor. Sen var det kalas för vänner i lördags och kalas för släkt idag. Jag glädjer mig i hur mycket han älskar sitt nätverk och har skött sig som en solstråle hela helgen. Men jösses va trött han vart på kvällarna när lugnet återfunnits i huset 
Till min stora glädje var två oktoberbebisar här o liam var faktiskt intresserad och fasinerad av dem. Till jag höll i en av dem kanske jag ska tillägga, då muttra han till.
Måste tillägga att han fått underbart fina presenter där lilla damsugaren (som faktiskt suger), bordet och stolarna, kaffeservicen och briojärnvägen ligger på topp.
Jag har bakat tre tårtor i helgen med inspirerad av tårtmakarna här (knappast lika fina, men som min käre sambo sa, man lär sig genom att öva
). Marängtårtan med dumlegrädde var nog min favorit.
Till min stora glädje var två oktoberbebisar här o liam var faktiskt intresserad och fasinerad av dem. Till jag höll i en av dem kanske jag ska tillägga, då muttra han till.
Måste tillägga att han fått underbart fina presenter där lilla damsugaren (som faktiskt suger), bordet och stolarna, kaffeservicen och briojärnvägen ligger på topp.
Jag har bakat tre tårtor i helgen med inspirerad av tårtmakarna här (knappast lika fina, men som min käre sambo sa, man lär sig genom att öva
-

ToToRo - Alltid online

Re: Grattis Limpenlumpen några dar sent
ännu mer bilder.
dessa tagna när liam skjutsar runt lillkompisen Gabbe på sin bobbycar. Jag blev faktiskt en aningen paff när Gabbe höll sig kvar på flaket trots alla dörrtrösklar.
dessa tagna när liam skjutsar runt lillkompisen Gabbe på sin bobbycar. Jag blev faktiskt en aningen paff när Gabbe höll sig kvar på flaket trots alla dörrtrösklar.
-

ToToRo - Alltid online

Grattis stora killen. Vad duktig han har varit som klarat kalas i flera dagar med humöret på topp 
- Taweret
- Alltid online

Grattis gulliga Liam!
Den där dammsugaren skulle min lilla tjej nog gärna vilja testa
.
Den där dammsugaren skulle min lilla tjej nog gärna vilja testa
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

strumpan: ja det var verkligen en stor hit. Det medföljde små frigolitbollar som han kan suga upp och sen tömma damsugaren för att suga upp igen. Är rätt glad däremot för att den inte är rosa och glittrig. Är så less att alla husgeråd, m.m. som är rosa.Hur många av våra saker är rosa och är det bara meningen att flickor ska få leka med sånt? ush förlåt, men jag blir så sur över detta men glad att de hittade en som påminner om våran.
taweret: kan lova att det värmer en mors hjärta av stolthet när ja såg honom till och med låna ut sina leksaker (han brukar inte vilga göra det)
taweret: kan lova att det värmer en mors hjärta av stolthet när ja såg honom till och med låna ut sina leksaker (han brukar inte vilga göra det)
-

ToToRo - Alltid online

Vilken dunderfin liten tvååring, som ser ut att njuta rätt bra av kalasandet och paketöppnandet. =) Stort grattis Liam!!!
-

moia - Alltid online

grattis!! han är så himla fin på "blåsa ut ljus" bilden, vill äta upp honom! 
-

Kali - Alltid online

kali: det såg nästan ut som han skämdes lite när vi sjöng för honom
men sen kom han av sig när hn skulle få blåsa ut dem 
-

ToToRo - Alltid online

HERREGUD vad han har blivit stor!! Och vilken snygging han är!! oj oj oj!! Grattis Liam!
- sprallos
hahha ska du säga när din pensionär redan passerat 2 år strecket
jag tycker det däremot är lite läskigt attt titta på bilderna. Han ser så gammal ut, nästan allt bebis utseende är borta. inga knubbiga lår, tänderna sitter på sin plats och han förstår mer än jag vet 
-

ToToRo - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2