GRATTIS LIAM
11 inlägg • Sida 1 av 1
GRATTIS LIAM
Idag blir mitt hjärta 2 år =)
helt sjukt att det var 2 år sen jag låg på BB med en nyfödd liten Liam,han e verkligen det bästa som har hänt mig. JAg kan bara sitta o titta på honom ibland o tårarna börjar rinna ...av glädje såklart!
Det är så himla kul att se vad han lär sig, han kan prata hur bra som helst, och man kan ju kommunicera med honom. HAn är helt tokig i nalle puh o iggle piggle,och det ska han se varje morgon innan dagis.
i morse myste vi lite innan dagis o bara kramades o han va så go.
han sa : nu liam stoj pöjk
blir massa kalas för honom under helgen, så ska ta lite bilder, som kommer här sen!!
MEn ikväll blire bara mys med familjen o lite presenter från oss.
Älskar dig tokigt mycket Liam, mitt hjärta verkligen blöder för dig. Du är mitt allt.
helt sjukt att det var 2 år sen jag låg på BB med en nyfödd liten Liam,han e verkligen det bästa som har hänt mig. JAg kan bara sitta o titta på honom ibland o tårarna börjar rinna ...av glädje såklart!
Det är så himla kul att se vad han lär sig, han kan prata hur bra som helst, och man kan ju kommunicera med honom. HAn är helt tokig i nalle puh o iggle piggle,och det ska han se varje morgon innan dagis.
i morse myste vi lite innan dagis o bara kramades o han va så go.
han sa : nu liam stoj pöjk
blir massa kalas för honom under helgen, så ska ta lite bilder, som kommer här sen!!
MEn ikväll blire bara mys med familjen o lite presenter från oss.
Älskar dig tokigt mycket Liam, mitt hjärta verkligen blöder för dig. Du är mitt allt.

- Bilagor
-
- liam.jpg (23.14 KB) Visad 121 gånger
- similou
- Alltid online

Re: GRATTIS LIAM
åh, vilken en sötis
Hurra hurra för store Liam
- HärligaTöser
- Alltid online

Re: GRATTIS LIAM
Grattis gullungen Liam på tvåårsdagen!!! Ser fram emot att se lite fler kort sedan.
-

moia - Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar om barn

[/url