Grattis gos! Lika länge ute som inne...
35 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Grattis gos! Lika länge ute som inne...
Tack vad goa ni är allihop! Ja gålådan är jättestadig. Vincent klarar inte heller av vanliga gåvagnar. Han testar ibland hos vänner men han bara klättrar på dem (han är en klättergalning, kommer bli mycket jobb när han växer upp, haha), och så vinglar han för mycket när han ska gå med dem, både bakåt och åt sidorna. =)) I gålådan kan man ju dessutom förvara saker, så känns det inte som den tar för mycket plats, gosedjur t ex.
tezzi152: Vad kul! Det är roligt hur man ibland ser sitt barn i andra bebisar, det kan vara ögonen, håret, eller något uttryck. Du har inte lite bilder på systersonen? Blev ju nyfiken nu. =))
tezzi152: Vad kul! Det är roligt hur man ibland ser sitt barn i andra bebisar, det kan vara ögonen, håret, eller något uttryck. Du har inte lite bilder på systersonen? Blev ju nyfiken nu. =))
-

moia - Alltid online

Grattis Vincent! Ja första jacket är inte roligt...men det blir fler tyvär! jag råder dig att köpa hem gula ärter och frysa in...det är jättebra att ha till bulor och sånt! blir inga frost-skador på huden när man använder dom 
- Jenima
Grattis i efterskott supersöta Vincent! JÄTTEFIIIINA bilder som vanligt! 
-

veronica78 - Alltid online

Grattis söt Vincent! Vad stor du har blivit nu 
På tal om gåvagn..vi har en Brio gåvagn och lägger man inget i så är de ju jätte ostadiga..min man tog hem en 10 kilos vikt och la in en platspåse som ligger i vagnen..så var de problemet löst
Noah tar sig framåt stadigt med den 
Men din lådvagn var super fin!
På tal om gåvagn..vi har en Brio gåvagn och lägger man inget i så är de ju jätte ostadiga..min man tog hem en 10 kilos vikt och la in en platspåse som ligger i vagnen..så var de problemet löst
Men din lådvagn var super fin!
- Caroliinen
- Alltid online

35 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking