Banner Forum Image

Göteborgsföräldrar!!!

Söker du andra att umgås med? Här håller du också koll på träffar och annat kul med barnen.

Re: Göteborgsföräldrar!!!

Inläggav MinisMamma » lör okt 24, 2009 20:06

Hade jag haft ork och inte jobbat ihjäl mig dom senaste dagarna så hade jag oxå sett fram emot att vara där och fylla kajjan full... haha...
BildBild

BildBildBildBild

Bild Bild
Användarvisningsbild
MinisMamma
Alltid online
Alltid online

Inläggav emilie kinhult » lör okt 24, 2009 21:20

men åå denna tråd har jag missat. jag är ingen göteborgare men är ner på en liten stund.
ni värka som ni kommer få jätte kul ikväll och jag skulle viljat vara me (om jag är bjuden) men de får väl bli en annan da kanske. då kunde jag vara med på en drink eller 2 så du inte blir ensam nelia.
ha de så skoj ikväll
emilie kinhult
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » sön okt 25, 2009 11:15

MinisMamma och emilie kinhult: Ja det var synd att ni inte kunde komma. Men nästa gång så! :) Hälsningar från icke-fyllekajan som tog det rätt lugnt igår hehe :wink:
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » sön okt 25, 2009 20:08

hihi....fyllekajjan :D
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav che » sön okt 25, 2009 21:18

Tjejer: tack för en schysst kväll. Jäkligt gött att bara slappa o snacka massa skit.

övriga som missade kvällen- jag hoppas det blir fler gånger o då syns vi säkert!

Min efterätts-chokladgrejsimojs är nu slut...mums!
che
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » sön okt 25, 2009 22:33

che: Åååh som jag tänkt på den där efterrätten idag. Det hade inte suttit helt fel :P
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav che » sön okt 25, 2009 22:52

Teet är snart slut....fyttirackarn va lent truten....lyxchai! Den tredje av oss kommer hem i jul, köper biljett här i dagarna...=)
che
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tossy » mån okt 26, 2009 17:38

Jättetrevligt var det!! Tack för kanongod mat, kan jag leva på (ja alltså inte bokstavligt, jag måste ju äta) en hel månad tror jag. Trots ingen alkohol så kände jag mig bakis igår :shock: Seg som fasen på morgonen och ont i huvudet på dagen, illa... Kan kanske bero på att min dotter, till skillnad mot vad jag berättat, bestämde sig för att vakna en stund efter att jag kommit hem och sen ville hon inte somna om igen förrän vid kvart i tre. Bara så ni vet, så kan även hon strula, haha :D

Hoppas på fler gånger! Och så fort tentaperioden är över så tycker jag vi klämmer in en lunch igen.
BildBild BildBild
Användarvisningsbild
Tossy
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » mån okt 26, 2009 19:38

Erkänn att teet är supergott! Härligt att höra att hon kommer hem i jul! Nu blev jag alldeles lycklig och glad. :)

Tack tjejer, än en gång. Jag hade så himla trevligt. Vi måste verkligen göra om det!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Kali » mån okt 26, 2009 20:11

tack själv, Che, det var fantastisk trevligt!! Vill också göra om, snart! :D

hoppas jag kan vara med på en lunch framöver, vore ju också hemskt trevligt!
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » mån okt 26, 2009 20:19

Fan vad jag är avis...vill åsså bo i Göteborg....
sprallos

Inläggav Kali » mån okt 26, 2009 20:49

sprallos: ja, det är ju högst förståeligt! ;D ;D

men om du vill kan vi säkert ladda upp några bilder på snöslask o grådask under vintern så att det blir lite mindre lockande igen ;)
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav che » tis okt 27, 2009 12:29

Tossy- visst är det märkligt när man skryter lite om sitt barn så gör de tvärtom redan dagen/dagarna efter. Ha ha...Hoppas du fått sova nu i varje fall.

Själv hade vi en liten milstolpe här i förregår natt. Barnet tog välling. Kors i taket. Två gånger samma natt. Kors igen...Försökte amma den andra gången men jävlar vad det skulle bökas o visas missnöje så min man gjorde i ordning en flarra till o slurp...så var den slut.Blev lite deppad faktikst, tänkte att nu har skrutten uppenbarligen fattat hela vällinggrejen o kommer vägra bröstet. Grodan sov i varjefall resten av natten, med ett vaknande o då hjälpte det att trycka in nappen. Själv vaknade man med två stenhårda bollar (likt de man "stötte kula" m i högstadiet) o både jag o brösten chockades svårt av att vara ifred så länge.

Igår hade jag ställt in mig på att skrutten skulle föredra välling då det rinner till i en ganska mkt fortare takt. shi fick jag. Det var verkligen inte färdigammat. Däremot under ett av panikskriken igår när vi höll flaskan lockande framför ögonen på bebisen trodde vi det var färdigbott i lägenheten. Vräkning nästa liksom.

Fy fan vilket liv grodan förde, totalvägrade äta så jag fick snällt langa fram pattarna. Lite bitterljuvt.
che
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Nöjen & träffar