Göteborg med omnejd!
Göteborg med omnejd!
Hej hej
Nån mer som är sugen på att träffas med barn här i höst o upptäcka stan?
Kättilsröd, uteförskolan i kålltorp, världskulturmuseet , universeum, galaxen, naturparker, botaniska, noaks ark, slottsskogen, nolhaga o hemmafikor o lekplatsträffar! O mycket mer!!!
Jag o min lilla goding som är ett o ett halvt träffar gärna andra föräldrar o barn.
Nån mer som är sugen på att träffas med barn här i höst o upptäcka stan?
Kättilsröd, uteförskolan i kålltorp, världskulturmuseet , universeum, galaxen, naturparker, botaniska, noaks ark, slottsskogen, nolhaga o hemmafikor o lekplatsträffar! O mycket mer!!!
Jag o min lilla goding som är ett o ett halvt träffar gärna andra föräldrar o barn.
- che
- Alltid online

Re: Göteborg med omnejd!
Jag är på!
Lilleman går på förskolan tis, ons och fredag.
Han är väldigt intresserad av djur så nåt med djur vore skitkul.
Och mamman ÄLSKAR museum! Naturhistoriska kanske?
Lilleman går på förskolan tis, ons och fredag.
Han är väldigt intresserad av djur så nåt med djur vore skitkul.
Och mamman ÄLSKAR museum! Naturhistoriska kanske?
- Fru S.
- Alltid online

Tror förresten jag är ledig 30, 31 augusti och 1 sept, vi kanske kan ses hos mig då? Det finns gott om lekplatser hos oss där vi bor nu, och igår när vi var ute och promenerade för att se oss omkring i nya området så hittade vi en liten "skogs-lekplats" med stenlabyrinter och broar, träd att klättra på osv. Hur kul som helst! Är vädret dåligt så står mitt hem till förfogande 
Jag ska kolla mer så jag inte har något annat bokat eller tänkt fel vad gäller schemat bara innan jag lovar nåt!
Jag ska kolla mer så jag inte har något annat bokat eller tänkt fel vad gäller schemat bara innan jag lovar nåt!
-

Nelia - Alltid online

Kul!
Nelia- kolla upp datum o återkom.
Finns så jäkla mkt skoj att hitta på som faktiskt ger barnen ngt. Kättilsröd är jättekul. Har vart skitsugen på den öppna fsk i kålltorp hur länge som helst nu också. Dags att få tummen ur röven o skrida till verket. Fattar inte att mitt barn redan är ett o ett halvt o jag ännu inte varit i flera parker tex. Helt sjukt. Finns ju hur mkt som helst för barn i stan.
Nelia- kolla upp datum o återkom.
Finns så jäkla mkt skoj att hitta på som faktiskt ger barnen ngt. Kättilsröd är jättekul. Har vart skitsugen på den öppna fsk i kålltorp hur länge som helst nu också. Dags att få tummen ur röven o skrida till verket. Fattar inte att mitt barn redan är ett o ett halvt o jag ännu inte varit i flera parker tex. Helt sjukt. Finns ju hur mkt som helst för barn i stan.
- che
- Alltid online

Fru S- du får influera mig, jag är verkligen skitkass på att erbjuda mitt barn kultur i form av museum. Tycker själv att vissa museum kan vara spännande men långt i från alla. Har varit på sjöfart flera gånger men alltid lyckats pricka in naturhistoriska på en månd....
Har vart sugen på röhsska (stavning?) också.
Har vart sugen på röhsska (stavning?) också.
- che
- Alltid online

Senast redigerad av che sön aug 22, 2010 14:07, redigerad totalt 1 gång.
- che
- Alltid online

Jag tycker vi kan möka oss till kättilsröd också. Ta spårvagnen till ändhållplatsen vid länsman o sen promenixa i skogen o förbi kolonilotterna för att till sist komma fram. Glo lite på djuren, strosa runt, fika/luncha o sen ta bussen beroende på väder. Föreslår helt fräckt en datum hos nelia också.
Tis el torsd 24 el 26/8 Lekplatshäng i majorna vid ok väder, vid ösregn hemma hos che 10-13 ca (återkommer senare i dag med mer exakt datum, önskemål?)
Che
Månd 30/8 hos nelia för lekplatshäng o fika.
Che
Tors 2/9 Utomhuspedagogik på öppna i Kålltorp kl 10-14.
Che
Månd 6/9 Kättilsröd 10:00 el 11:00?
Che
Naturligtvis får vem som helst föreslå träffar o aktiviteter. När som helst.
Tis el torsd 24 el 26/8 Lekplatshäng i majorna vid ok väder, vid ösregn hemma hos che 10-13 ca (återkommer senare i dag med mer exakt datum, önskemål?)
Che
Che
Che
Che
Naturligtvis får vem som helst föreslå träffar o aktiviteter. När som helst.
- che
- Alltid online

Oj, jisses vad du är ambitiös!
Beroende på vad som händer lite här så hänger jag på till Nelia till och börja med! Och Kättilsröd, Gus skulle älska det!
Sen är det undersökningar och jag väntar på Auroratid osv osv. och så hoppas jag på jobb också! Att nån ringer och vill anlita mig!
Che
Che
Fru S.
Che
Che
Fru S.
Beroende på vad som händer lite här så hänger jag på till Nelia till och börja med! Och Kättilsröd, Gus skulle älska det!
Sen är det undersökningar och jag väntar på Auroratid osv osv. och så hoppas jag på jobb också! Att nån ringer och vill anlita mig!
Che
Che
Fru S.
Che
Che
Fru S.
- Fru S.
- Alltid online

Jag kom på att det är inskolning för Joel nästa vecka också, så han kommer vara på förskolan till nån gång efter lunch tror jag, hoppas inte det gör något. Vi kan ta en promenad och hämta honom om ni fortfarande är kvar. Känns konstigt att ha honom där när jag är ledig, men är det inskolning så är det. Kan prata med de i veckan när jag träffar dem om han kan vara hemma måndag... 
Che
Che
Fru S.
Nelia (såklart, hur ska vi annars ses här?)
Che
Che
Fru S.
Nelia (Håller det öppet, jag jobbar kanske kväll den dagen och då är Joel på förskolan.)
Che
Che
Fru S.
Nelia (såklart, hur ska vi annars ses här?)
Che
Che
Fru S.
Nelia (Håller det öppet, jag jobbar kanske kväll den dagen och då är Joel på förskolan.)
-

Nelia - Alltid online

Hej, ja det var ambitiöst!! Öppna förskolan i kålltorp har sommarstängt nästa vecka också tror jag, sen öppnar den för säsongen
Närmaste (och trevligaste tycker jag) vägen att promenera till kättilsröd är att ta buss 17 till ändhållplatsen hinnebäcksgatan.
jag börjar skolan nu så vet inte vad jag kan boka upp mig på men skulle hemskt gärna vilja komma till Nelia iaf! Så kul att se nya ställlet! men vet om några dagar hur mycket jag har att göra!
Närmaste (och trevligaste tycker jag) vägen att promenera till kättilsröd är att ta buss 17 till ändhållplatsen hinnebäcksgatan.
jag börjar skolan nu så vet inte vad jag kan boka upp mig på men skulle hemskt gärna vilja komma till Nelia iaf! Så kul att se nya ställlet! men vet om några dagar hur mycket jag har att göra!
-

Kali - Alltid online

Jag är ju hemma hela dagen på måndag, det behöver inte bli en tidig träff. Blir det eftermiddag så är Joel garanterat hemma med.
Faktiskt, så föredrar jag en senare träff för jag jobbar kväll på söndagen och är inte i säng förrän 02.00 på natten.. Men det spelar ingen större roll, har 3 fridagar så jag har gott om tid att "återhämta" mig.
Faktiskt, så föredrar jag en senare träff för jag jobbar kväll på söndagen och är inte i säng förrän 02.00 på natten.. Men det spelar ingen större roll, har 3 fridagar så jag har gott om tid att "återhämta" mig.
-

Nelia - Alltid online

Kali skrev:Hej, ja det var ambitiöst!! Öppna förskolan i kålltorp har sommarstängt nästa vecka också tror jag, sen öppnar den för säsongen
Kolla schema o boka upp dig så vi får träffa godingarna!!!!!!Annars tycker jag du får föreslå ngt som passar er så får vi haka på!
- che
- Alltid online

Nelia skrev:Jag är ju hemma hela dagen på måndag, det behöver inte bli en tidig träff. Blir det eftermiddag så är Joel garanterat hemma med.
Jag kommer kanske tidigare ändå. Men jag kan ju roa mig själv när du roar mitt barn...ha ha
Em funkar för mig också. Roligare kanske om joel får vara med också? Fast skönare för dig att bara slappa...ja jo, båda varianterna har helt klart sina fördelar!
- che
- Alltid online

Jag kommer gärna efter 13. Då har min huligan sovit middag och är fit for fight!
Och så brukar jag må lite bättre på eftermiddagarna...
Och så brukar jag må lite bättre på eftermiddagarna...
- Fru S.
- Alltid online