God jul allesammans!!
8 inlägg • Sida 1 av 1
God jul allesammans!!
Ja nu e det snart julafton, och den första för våra små bebisar! Så fantastisk
Hur gør ni med julklappar till de små?? Det är ju inte som om de førstår så mycket nu, men det är ändå førsta julen så det känns viktigt att ge nåt "fint".. Vad tänker ni ge dem??
kraam!
Hur gør ni med julklappar till de små?? Det är ju inte som om de førstår så mycket nu, men det är ändå førsta julen så det känns viktigt att ge nåt "fint".. Vad tänker ni ge dem??
kraam!
- Ankiz
- Börjar hänga här en del

Re: God jul allesammans!!
Vi har sagt att det inte blir så mycket julklappar till någon här men Oskar ska få en aktivitetselfant som spelar när man drar i snabeln samt har prassliga ben mm, sen ska han även få en tummen docka.
Vi kommer heller inte ha någon gran eller så i år då han ändå inte förstår, så det får vänta tills nästa år.
Vi kommer heller inte ha någon gran eller så i år då han ändå inte förstår, så det får vänta tills nästa år.
- Taweret
- Alltid online

Casper kommer få lite bitleksaker å sånt, men till nån annan ger vi inte, jo hans kusin får ju såklart.
-

mia* - Alltid online

Njaa, vi ger nog inget särskilt till Leon i år, jag handlar lite då o då ändå... Men han kommer säkert att få lite annat av släktingar, vi har så j-kla trångt så jag är rätt glad om det inte blir nått....
Nästa år däremot så ska det julas!!! Hoppas vi kan vara hemma i eget hus då!
Däremot så har jag bestämt att bara ge klappar till ungarna i år, syrrans, brorsans o Sambons syskonbarn... Brukar alltid ge till syster o hennes man även om vi inte firar ihop. Så hon verkade faktiskt lite sur när jag sa det.. hmmm? Tycker det är roligt med klappar, men det är rätt skönt att slippa med!
Nästa år däremot så ska det julas!!! Hoppas vi kan vara hemma i eget hus då!
Däremot så har jag bestämt att bara ge klappar till ungarna i år, syrrans, brorsans o Sambons syskonbarn... Brukar alltid ge till syster o hennes man även om vi inte firar ihop. Så hon verkade faktiskt lite sur när jag sa det.. hmmm? Tycker det är roligt med klappar, men det är rätt skönt att slippa med!
- Ki27
- Alltid online

Vi tänker inte köpa ngt till Inez, hon kommer få av släktingar, mormor&morfar, farmor, fastrar, morbror, min faster, kusiner till mig och till min sambo.. hon kommer få så sjukt många julklappar så vi tänker inte köpa ngt alls. Jag och Magnus ska inte köpa till varandra heller för Magnus ska köpa en xbox efter jul så vi ska "spara pengar".. har ingen ork att gå ut o handla heller. hehe men vi ska ge till mitt kusinbarn, min bror och mina föräldrar samt magnus mamma... vi har inte köpt till ngn ännu
STRESS!
-

Golli - Alltid online

Ja de e slut på finurliga romantiska øverraskningspresenter. Kommer ihåg första julen fick jag en londonweekend av min sambo=) I år köpte vi en morgonrock tillsammans på coop før 200 kr,
Kommer førmodligen slå in den själv med!
Men de e så de ska vara, no pressure, bara ha stämning o mys! (Morgorocken var riktigt skøn ska tilläggas, perfekt att slänga på sig tidiga morgonbyten)
Ni har väl en poäng att man inte behøver ge dem nåt i år. Släkten ger ju ändå. Men nån symbolisk liten grej får det ändå bli tror jag.
Men de e så de ska vara, no pressure, bara ha stämning o mys! (Morgorocken var riktigt skøn ska tilläggas, perfekt att slänga på sig tidiga morgonbyten)
Ni har väl en poäng att man inte behøver ge dem nåt i år. Släkten ger ju ändå. Men nån symbolisk liten grej får det ändå bli tror jag.
- Ankiz
- Börjar hänga här en del

Idag köpte jag en liten badrock till Signy som hon kan ha efter babysim, som vi ska börja med i januari. Så den ska hon få i julklapp..
Blir roligare med presenter till henne när hon förstår och kan öppna paket.
Jag gillar julen så jag har handlat julklappar idag till familjen.... mysigt att jula sig lite med nära och kära...och så säger de att de inte behöver några julklappar- men ögonen tindrar på dem när de ändå får klappar. Mina föräldrar har ALLT och lite till, så de brukar få lotter av oss.
Blir roligare med presenter till henne när hon förstår och kan öppna paket.
Jag gillar julen så jag har handlat julklappar idag till familjen.... mysigt att jula sig lite med nära och kära...och så säger de att de inte behöver några julklappar- men ögonen tindrar på dem när de ändå får klappar. Mina föräldrar har ALLT och lite till, så de brukar få lotter av oss.
- iväntanstider
- Alltid online

Hannah ska inte få julklappar av oss, vi köper ju kläder/saker till henne lite nu och då också vet jag att släkten kommer att köpa till henne. Det blir annorlunda nästa år när hon förstår lite mer. Niklas får inte så mycket julklappar av oss heller, vet att släkten kommer att köpa mycket till honom så...
- Cecilia*
- Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Septembermammor 2008