Gnistrande vinterdag
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Gnistrande vinterdag
Det är nu jagbara ÄLSKAR det faktum att jag bor i norrbotten!! Det är nu man får tillbaka på "ljus-restskatten" liksom. För er som inte varit hitåt så kan jag förklara lite snabbt...
...Här blir det mörkt i oktober och sen är det mörkt till typ nu, eller runt februari. Men nu är det LJUST istället....oj oj. Vi har massor av vit snö + att solen orkar sig över horisonten och då mina vänner är det ljusterapi BIGTIME.
Nu kommer det dessutom bara bli ljusare och ljusare tills det vänder igen vid midsommar, men det märker man inte av förrän i september eller nåt. Det är helt galet när man går på muggen 3-4 på natten och det är näst intill dagsljus ute. *I LOOVE*
Här kommer några bilder på min vackra del av landet...
1. Mitt köksfönster
2. Framsidan av huset
3. Baksidan (Luleåälven med en jättevak i, strömt vatten)
...Här blir det mörkt i oktober och sen är det mörkt till typ nu, eller runt februari. Men nu är det LJUST istället....oj oj. Vi har massor av vit snö + att solen orkar sig över horisonten och då mina vänner är det ljusterapi BIGTIME.
Nu kommer det dessutom bara bli ljusare och ljusare tills det vänder igen vid midsommar, men det märker man inte av förrän i september eller nåt. Det är helt galet när man går på muggen 3-4 på natten och det är näst intill dagsljus ute. *I LOOVE*
Här kommer några bilder på min vackra del av landet...
1. Mitt köksfönster
2. Framsidan av huset
3. Baksidan (Luleåälven med en jättevak i, strömt vatten)
- Bilagor
-
- Vaken.JPG (42.77 KB) Visad 121 gånger
- sprallos
Men guuud vilken hemlängtan jag fick nu då...
En riktig vinter är ju ngt jag saknar sååå otroligt mycket sedan jag flyttade ner hit... Å gosse vilka vackra vyer....
lapa sol å gnistrande snö för mig med Sprallos...*L*
En riktig vinter är ju ngt jag saknar sååå otroligt mycket sedan jag flyttade ner hit... Å gosse vilka vackra vyer....
lapa sol å gnistrande snö för mig med Sprallos...*L*
-

Carola - Alltid online

brrrrr säger jag! jag tillbringade en hel februari i nordnorska lakselv o då fick jag nog av snö för livet
Näe, det är verkligen fantastiskt vackert o det passar mig perfekt att njuta av det på bild!
Victor lär ju älska det framöver, snö är kul när man är liten!
Victor lär ju älska det framöver, snö är kul när man är liten!
-

Kali - Alltid online

Ja nog är det fint med såna här dagar... Till helgen ska vi till ett ställe som heter Kåbdalis och åka lite skidor och bara ha de bra så jag hoppas att solen är framme som idag
Fast ändå...det är blandade känslor det här med snö för mej, vill absolut inte vara utan vintern här uppe men gud vad jag längtar tills det blir barbacke...
Fast ändå...det är blandade känslor det här med snö för mej, vill absolut inte vara utan vintern här uppe men gud vad jag längtar tills det blir barbacke...
-

soltrollet - Alltid online

Ser helt underbart ut! Jag ska flytta dit!!
Saknar snön och vädret uppe. Har själv bott i Lycksele så ja vet känslan. sååå nice!
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Ah... jag svarar igen bara för att ja e så avis! haha. så himla fint. Snart kommer gbgmammorna å våldgästar dig Sprallos! hehe
-

oOTINDRAOo - Alltid online

18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking