Gjorde det igen...
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Gjorde det igen...
Aldrig aldrig ALDRIG får man vara helt nöjd. Inte ens för en dag. Det är väl människans lott att vara miserabel.
Allt hade börjat bli SÅ bra! N hade börjat ta tag i saker och ting, flyttat in hos en kompis i Gävle, börjat se T oftare. Vi kom så bra överrens, pratade ut ordentligt, han sökte jobb här så han skulle slippa periodjobben. Allt var bra! Och så fick jag lägenheten, och ja, jag kände verkligen vilket flyt jag hade!
Imorgon ska vi till Ns mamma (Ts farmor då alltså) och titta på hennes syster som vunnit i Postkodlotteriet (20- 200 000 kr), och vi skulle åka härifrån imorgon kl 10, tillsammans alla tre. Det skulle bli så bra med en heldag därute i Järvsö. Vi skulle ha chans att prata mer, jag ska träffa hela hans släkt på mammans sida som jag aldrig träffat förr så det är ju lite nervöst, de har aldrig träffat Teodor heller..
Så i går åkte N och hans kompis på kryssning i Stockholm, en 24-timmars.. Skulle vara hemma igen idag vid tre.. Jag hade väl räknat med att han skulle vara bakis och jävlig men att han ändå skulle må ok imorgon på dan så det skulle vara lugnt. Han är en vuxen karl (?) så han får ju åka på kryssning om han vill, han har ju kännt sig deppig och sådär så det kunde väl va bra att få vara lite med kompisar utan krav på sig ett tag.
Eller hur?!
Nää.. Fick ett sms nyss :"Jag är fortfarande kvar i stan, är skitfull. Förlåt. Jag har inget batteri."
Jaha. Så då får jag glatt åka själv med T imorn. Än en gång blir jag behandlad som skit. Blev så ledsen för det var ju just det här jag väntat på men hoppats inte skulle hända. Nu svarar han inte när jag ringer eller skickar sms till honom.
Jag blir så ledsen, just när allt var bra. Så blir det skit igen. På ett klick. Typiskt
Allt hade börjat bli SÅ bra! N hade börjat ta tag i saker och ting, flyttat in hos en kompis i Gävle, börjat se T oftare. Vi kom så bra överrens, pratade ut ordentligt, han sökte jobb här så han skulle slippa periodjobben. Allt var bra! Och så fick jag lägenheten, och ja, jag kände verkligen vilket flyt jag hade!
Imorgon ska vi till Ns mamma (Ts farmor då alltså) och titta på hennes syster som vunnit i Postkodlotteriet (20- 200 000 kr), och vi skulle åka härifrån imorgon kl 10, tillsammans alla tre. Det skulle bli så bra med en heldag därute i Järvsö. Vi skulle ha chans att prata mer, jag ska träffa hela hans släkt på mammans sida som jag aldrig träffat förr så det är ju lite nervöst, de har aldrig träffat Teodor heller..
Så i går åkte N och hans kompis på kryssning i Stockholm, en 24-timmars.. Skulle vara hemma igen idag vid tre.. Jag hade väl räknat med att han skulle vara bakis och jävlig men att han ändå skulle må ok imorgon på dan så det skulle vara lugnt. Han är en vuxen karl (?) så han får ju åka på kryssning om han vill, han har ju kännt sig deppig och sådär så det kunde väl va bra att få vara lite med kompisar utan krav på sig ett tag.
Eller hur?!
Nää.. Fick ett sms nyss :"Jag är fortfarande kvar i stan, är skitfull. Förlåt. Jag har inget batteri."
Jaha. Så då får jag glatt åka själv med T imorn. Än en gång blir jag behandlad som skit. Blev så ledsen för det var ju just det här jag väntat på men hoppats inte skulle hända. Nu svarar han inte när jag ringer eller skickar sms till honom.
Jag blir så ledsen, just när allt var bra. Så blir det skit igen. På ett klick. Typiskt
- TeodorsMamma
Re: Gjorde det igen...
Fy fan, jag vet inte vad jag ska säga. Han är ju verkligen en riktig skitstövel alltså. Jäkligt praktiskt också att säga att han inte har nåt batteri. Det kan ju vara sant iofs, men...? Då slipper han ta skäll från dig och behöver inte deala med det nu.
Det finns inte så mycket man kan säga, läget kommer ju inte att förändras nu. Men förhoppningsvis för Teos skull så växer han upp innan det är försent. Försök ha så trevligt i morgon i alla fall! (kanske kan du få lite av de där pengarna? ;o)
Det finns inte så mycket man kan säga, läget kommer ju inte att förändras nu. Men förhoppningsvis för Teos skull så växer han upp innan det är försent. Försök ha så trevligt i morgon i alla fall! (kanske kan du få lite av de där pengarna? ;o)
- Kakan
- Alltid online

va tråkigt och omogen har är * om jag får säga så* inte kul när man räknar med en sak så blir de inte alls så:( Massa kramar till er
-

cornelia19 - Alltid online

usch den karln är verkligen inte vuxen...va tråkigt att han gör så här ot dig hela tiden...men kommer han att möta upp er där då? eller skall du få umgås med hela hans släkt ensam??
- Jenima
Jag kommer få umgås med hans släkt helt ensam. Han kommer inte alls. Stannar i Stockholm och super istället, antar jag.
Jag har ju redan lovat dom att jag ska infinna mig där, och om det bara varit jag så hade det väl känts OK att ställa in och ringa och säga att jag är sjuk eller nåt, men de har väntat så länge på att få träffa Teddan så jag vill inte svika dom och låta bli att komma bara för att N beter sig som ett svin.
Hoppas att han har sån ågren imorgon och att han ligger och spyr i flera timmar! Jag tänker då INTE tycka synd om honom!
Jag har ju redan lovat dom att jag ska infinna mig där, och om det bara varit jag så hade det väl känts OK att ställa in och ringa och säga att jag är sjuk eller nåt, men de har väntat så länge på att få träffa Teddan så jag vill inte svika dom och låta bli att komma bara för att N beter sig som ett svin.
Hoppas att han har sån ågren imorgon och att han ligger och spyr i flera timmar! Jag tänker då INTE tycka synd om honom!
- TeodorsMamma
Jävligt ansvarslöst gjort av honom, bra att du åker i alla fal!!!! Han ska inte vara den som får dina planer ändrade!!! Lycka till och ha det så trevligt-Kram.
- Lejonella
- Alltid online

usch va dumt av honom, när du ska träffa HANS släkt och allt! Tyck verkligen inte synd om honom, du får nästan gotta dig i hans misär om han är bakis och ångerfull.
jag tycker skitsynd om dig att han ska hålla på såhär hela tiden, men jag är skitglad för din skull med lägenheten och så!!!! Hoppas han skärper sig någon gång och om han inte gör det så är det i alla fall tur att det går bra för dig och att du är en sån fin mamma åt Teodor!
jag tycker skitsynd om dig att han ska hålla på såhär hela tiden, men jag är skitglad för din skull med lägenheten och så!!!! Hoppas han skärper sig någon gång och om han inte gör det så är det i alla fall tur att det går bra för dig och att du är en sån fin mamma åt Teodor!
- Liina
- Alltid online

Alltså, vad säger hans släkt egentligen om hans beteende?
Att han inte skäms ihjäl...
-

Nelia - Alltid online

Inte så kul men det är väl bara att försöka ignorera. Du vet ju hur han är så bygg inte upp stora förhoppningar nästa gång. Gå men Teddan i morgon och ha trevligt 

-

Redhotwera - Alltid online

Du gör helt rätt i att åka själv...om dom frågar var han är så var ärlig och säg som det är...det är inte ditt ansvar att ljuga för honom dessutom.
Han är väldigt omogen, hoppas tiden botar honom så småningom!
STOR MEGAKRAM TILL DIG!
Han är väldigt omogen, hoppas tiden botar honom så småningom!
STOR MEGAKRAM TILL DIG!
- sprallos
Vad tråkigt att han beter sig sådär
Men det kommer slå tillbaka på honom i längden, det gör det alltid! Hoppas det blir en bra dag för dig och Teodor imorgon, trots Ns dåliga beteende!
- shoegal
- Alltid online

Men alltså fy f-n va bedrövligt av honom!
Hoppas att du och Teodor hade trevligt ändå...
Hoppas att du och Teodor hade trevligt ändå...
-

soltrollet - Alltid online

hoppas allting gick bra i helgen..... det är ju fantastiskt vad den karln hittar på så jävla träligt att det alltid är mot er stackars Elsa och Teddan....
berättade du vad asgamen höll på med för hans familj???
hoppas att ni hade roligt med att träffa alla.... en eloge till dig att du faktiskt åkte och träffade folk du aldrig träffat förr både för deras och Teodors skull....
berättade du vad asgamen höll på med för hans familj???
hoppas att ni hade roligt med att träffa alla.... en eloge till dig att du faktiskt åkte och träffade folk du aldrig träffat förr både för deras och Teodors skull....
- Lollo_80
- Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2