Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fan
7 inlägg • Sida 1 av 1
Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fan
Ja vill inte vara sjuk mera...va inte många veckor sen ja låg i magsjuka och kunde inte röra mig och så nu ligger man i tokförkylning och börjar få feber snacka om totalt jävla världelös man e lika bra man skjuter sig 
- Supermamman
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fan
Krya på dig!
Det är aldrig kul när sjukdomarna avlöser varandra. Vi har haft det så ett tag vi med men här är det bara förkylningar som snurrar, men det är vi vuxna som blir sjukast. Inte kul alls.
Det är aldrig kul när sjukdomarna avlöser varandra. Vi har haft det så ett tag vi med men här är det bara förkylningar som snurrar, men det är vi vuxna som blir sjukast. Inte kul alls.
- Taweret
- Alltid online

Tack...har dock en ändå sämre dag idag...mår typ lika dåligt plus att sonen har 38,6 i feber och sambon är hängig han me....känns som om man skulle behöva ha en barnvakt till 3 st 
- Supermamman

Vad jag känner igen mig i din beskrivning. Du har ingen som kan komma hem med en kasse godsaker till er och bara ställa utanför dörren?
Krya på er!
Krya på er!
- Taweret
- Alltid online

ne ja for själv på affären och va helt jävla slut innan ja kom hem fick sätta mig i trappan och vila innan ja kunde gå in....är dock lite bättre idag men inte fan e man hundra inte blir nog ännu en dag hemma *suck*
- Supermamman

Fy vad trist det låter
Förra vintern när yngsta sonen låg i magen åkte vi alla tre på vinterkräkan.. ingen höjdare
Krya på er alla tre! Försök passa på att ha mysardagar där filmerna får avlösa varann.
Förra vintern när yngsta sonen låg i magen åkte vi alla tre på vinterkräkan.. ingen höjdare
Krya på er alla tre! Försök passa på att ha mysardagar där filmerna får avlösa varann.
- mia85
- Alltid online

tack för era värmande ord....kan dock tyvärr meddela att detta förmodligen är de sista ni hör av mig för ja har redan blivit påpekad 1 gång att ja är väldigt klagande av mig och ja vill inte utsätta flera för mig klagande och mina depressioner så som sagt ja tackar ödmjukast för allt ert stöttande men ska försöka klara av detta själv så ja inte gillar att ja drar ner andra i min skit ....
kram på er....och åter igen tack för allt
kram på er....och åter igen tack för allt
- Supermamman

7 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack