funderar..
5 inlägg • Sida 1 av 1
funderar..
funderar på att byta vagn.. den vi har nu (brio happy sittdel + brio classic chassi) är tung och klumpig.. + att det är nätt och jämnt så den går in i hissen..
kraven på en ny är:
* Vändbar sits (joel slutar andas om det blåser för mycket, vill därför ha honom vänd mot mig)
* Bra korg.. dvs. gott om plats (vi har ingen bil, så ALLA matkassarna måste få plats)
* Ej lufthjul
* Robust (eftersom vi går och går och går, så måste den ju hålla för slitage)
vi har varit och kikat på babyproffsen.. och funderar på denna..
vad tror ni?
någon som vet några andra bra vagnar?
kraven på en ny är:
* Vändbar sits (joel slutar andas om det blåser för mycket, vill därför ha honom vänd mot mig)
* Bra korg.. dvs. gott om plats (vi har ingen bil, så ALLA matkassarna måste få plats)
* Ej lufthjul
* Robust (eftersom vi går och går och går, så måste den ju hålla för slitage)
vi har varit och kikat på babyproffsen.. och funderar på denna..
vad tror ni?
någon som vet några andra bra vagnar?
-

grodyngel1 - Alltid online

Re: funderar..
den verkar riktigt bra.. det jag är mest orolig för är att den inte ska hålla för alla matkassar (det blir lätt 30kg/gång man handlar och rekommenderad max vikt är 5kg)
samt att låset till det snurrbara hjulet lossnar..
någon av er som har storhandlat med den och vet på ett ca hur många kassar man får i?
nyfiken som jag är.. vilka färger har ni?
joel har en röd vagn nu.. och han ÄLSKAR rött!! så det blir nog den röda där med i så fall..
någon av er som har storhandlat med den och vet på ett ca hur många kassar man får i?
nyfiken som jag är.. vilka färger har ni?
joel har en röd vagn nu.. och han ÄLSKAR rött!! så det blir nog den röda där med i så fall..
-

grodyngel1 - Alltid online

5 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar