Frisyrer
40 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Frisyrer
Sitamoia--- ååå han e ju bara för fin
. Med sina röda lockar
... Leias å Tibellas hår e oxå krull då de har badat! asså lite väl krull mer än Vincent....haha men sen blir det lite mer lockigt då det e torrt .... (de har oxå ärvt pappas lockar)
annettejohansson---
)) Ja de får man 
annettejohansson---
- Tigi
- Alltid online

Sitamoia - sådan underbar röd färg på håret din vincent har. Sedan är han ju alldeles underbart söt också 
- Eluned
- Alltid online

Men shit, hur kan dom ha fått så långt hår redan
??? Dom är ju så fina dina tjejer och dom ser ju dessutom ett helt år äldre ut med dom frisyrerna!
Sitamoia: Han har verkligen helt underbart hår! Sicken färg, ser nästan färgat ut på vissa bilder
!
Sitamoia: Han har verkligen helt underbart hår! Sicken färg, ser nästan färgat ut på vissa bilder
-

ullis78 - Alltid online

ullis78 skrev:Men shit, hur kan dom ha fått så långt hår redan![]()
??? Dom är ju så fina dina tjejer och dom ser ju dessutom ett helt år äldre ut med dom frisyrerna!
hehe vet inte...dom föddes ju med mkt hår så dom hade ju ett försprång där
- Tigi
- Alltid online

Haha - så fina frisyrer era bebisar har... här kan vi polera kulan lite om söndagsförmiddagarna - på sin höjd! J har knappt ngt hår alls 
-

MammaLotta - Alltid online

Guuud va söta dom är! Tycker dom ibland är lite lika Stella faktiskt, men det kanske beror på håret. Stella har också mycket hår, dock inte lika långt som dina tjejer. Hennes hår är långt vid öronen, och luggen fick jag klippa häromdagen eftersom den räckte ner till näsan och stack henne i ögonen. Bak har hon kort hår, men jättetjockt! Så hon har nästan som en bob...
Har inga nya bilder i datorn på henne nu, men jag kanske lägger upp en bild senare, om jag kommer ihåg...
Har inga nya bilder i datorn på henne nu, men jag kanske lägger upp en bild senare, om jag kommer ihåg...
- Kakan
- Alltid online

Shit så söta de är dina tjejer! Såklart även Vincent i sitt krull ; )
Om Minna ärvt mina håranlag så lär hon vara skallig många månader än. Det verkar nästan så. Hon har inte många hårstrån alls, och jag var helt skallig på mina ettårsfoton.
Om Minna ärvt mina håranlag så lär hon vara skallig många månader än. Det verkar nästan så. Hon har inte många hårstrån alls, och jag var helt skallig på mina ettårsfoton.
-

thepal - Alltid online

Kakan skrev:Guuud va söta dom är! Tycker dom ibland är lite lika Stella faktiskt, men det kanske beror på håret. Stella har också mycket hår, dock inte lika långt som dina tjejer. Hennes hår är långt vid öronen, och luggen fick jag klippa häromdagen eftersom den räckte ner till näsan och stack henne i ögonen. Bak har hon kort hår, men jättetjockt! Så hon har nästan som en bob...
jaa gör det
- Tigi
- Alltid online

guud va gulligt med massa hår!!! ... längtar verkligen tills min lilla Tuva också får lite längd på sitt, vill oxå göra flätor ju. men det ser lite mörkt ut jusst nu eftersom hon börjat gnugga av sej det när hon ligger på rygg å velar, men antar ni andra haft samma problem förr oxå, är ju trots allt bara 3mån, så det finns ju hopp 
- Bilagor
-
- Kopia av DSCN0270.JPG (20.02 KB) Visad 537 gånger
-

tårtsmulan - Har vimedbarn.se som startsida

hihi men det ser ju ändå ut som om det kommer växa ut iallafall..vissa barn e ju helt kala
.... .. Tibella hade bara hår på sidorna i början å flint (inte helt flint men nästan) uppepå
haha...men nu har det växt ut.. Leia däremot har alltid haft hår.... föddes med massa hår .... Man kunde tillomed se håret på ultarljudet på båda tjejerna
lite coolt...
- Tigi
- Alltid online

40 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking