Banner Forum Image

Frisyrer

Fotat och scrappat - spana in och ladda upp!

Re: Frisyrer

Inläggav Tigi » sön feb 08, 2009 22:00

Sitamoia--- ååå han e ju bara för fin :) . Med sina röda lockar :D ... Leias å Tibellas hår e oxå krull då de har badat! asså lite väl krull mer än Vincent....haha men sen blir det lite mer lockigt då det e torrt .... (de har oxå ärvt pappas lockar)

annettejohansson--- :))) Ja de får man ;)
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Eluned » sön feb 08, 2009 22:14

Sitamoia - sådan underbar röd färg på håret din vincent har. Sedan är han ju alldeles underbart söt också :D
Bild

Bild
Eluned
Alltid online
Alltid online

Inläggav ullis78 » sön feb 08, 2009 22:35

Men shit, hur kan dom ha fått så långt hår redan :shock: :shock: ??? Dom är ju så fina dina tjejer och dom ser ju dessutom ett helt år äldre ut med dom frisyrerna!

Sitamoia: Han har verkligen helt underbart hår! Sicken färg, ser nästan färgat ut på vissa bilder :wink: !
Bild

BildBild
Användarvisningsbild
ullis78
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » sön feb 08, 2009 22:51

ullis78 skrev:Men shit, hur kan dom ha fått så långt hår redan :shock: :shock: ??? Dom är ju så fina dina tjejer och dom ser ju dessutom ett helt år äldre ut med dom frisyrerna!

hehe vet inte...dom föddes ju med mkt hår så dom hade ju ett försprång där ;) ... Jag veet dom ser äldre ut..hihi men dom beter sig inte äldre :P . endast 10 månader ju 8)
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav MammaLotta » mån feb 09, 2009 10:20

Haha - så fina frisyrer era bebisar har... här kan vi polera kulan lite om söndagsförmiddagarna - på sin höjd! J har knappt ngt hår alls :D
Bild
Dotter -99 Son -02 Son -08

Bild
Användarvisningsbild
MammaLotta
Alltid online
Alltid online

Inläggav Kakan » mån feb 09, 2009 13:39

Guuud va söta dom är! Tycker dom ibland är lite lika Stella faktiskt, men det kanske beror på håret. Stella har också mycket hår, dock inte lika långt som dina tjejer. Hennes hår är långt vid öronen, och luggen fick jag klippa häromdagen eftersom den räckte ner till näsan och stack henne i ögonen. Bak har hon kort hår, men jättetjockt! Så hon har nästan som en bob...

Har inga nya bilder i datorn på henne nu, men jag kanske lägger upp en bild senare, om jag kommer ihåg...
Bild

Bild
Kakan
Alltid online
Alltid online

Inläggav thepal » mån feb 09, 2009 14:08

Shit så söta de är dina tjejer! Såklart även Vincent i sitt krull ; )
Om Minna ärvt mina håranlag så lär hon vara skallig många månader än. Det verkar nästan så. Hon har inte många hårstrån alls, och jag var helt skallig på mina ettårsfoton.
Bild

Bild
Användarvisningsbild
thepal
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » mån feb 09, 2009 22:17

Kakan skrev:Guuud va söta dom är! Tycker dom ibland är lite lika Stella faktiskt, men det kanske beror på håret. Stella har också mycket hår, dock inte lika långt som dina tjejer. Hennes hår är långt vid öronen, och luggen fick jag klippa häromdagen eftersom den räckte ner till näsan och stack henne i ögonen. Bak har hon kort hår, men jättetjockt! Så hon har nästan som en bob...

Har inga nya bilder i datorn på henne nu, men jag kanske lägger upp en bild senare, om jag kommer ihåg...

jaa gör det :D
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav tårtsmulan » sön feb 15, 2009 17:07

guud va gulligt med massa hår!!! ... längtar verkligen tills min lilla Tuva också får lite längd på sitt, vill oxå göra flätor ju. men det ser lite mörkt ut jusst nu eftersom hon börjat gnugga av sej det när hon ligger på rygg å velar, men antar ni andra haft samma problem förr oxå, är ju trots allt bara 3mån, så det finns ju hopp :)
Bilagor
Kopia av DSCN0270.JPG
Kopia av DSCN0270.JPG (20.02 KB) Visad 537 gånger
Användarvisningsbild
tårtsmulan
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Inläggav Tigi » sön feb 15, 2009 22:13

hihi men det ser ju ändå ut som om det kommer växa ut iallafall..vissa barn e ju helt kala ;) .... .. Tibella hade bara hår på sidorna i början å flint (inte helt flint men nästan) uppepå :D haha...men nu har det växt ut.. Leia däremot har alltid haft hår.... föddes med massa hår .... Man kunde tillomed se håret på ultarljudet på båda tjejerna :D lite coolt...
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Foto & scrapbooking