foton från DALAträffen
22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
foton från DALAträffen
Nu fixar jag en bildtråd åt oss, även om jag själv sitter på jobbet och inte kan lägga upp förrän antagligen imorgon. Fast jag hoppas såklart att någon av er andra hinner smälla upp ett par foton snart.
För er som inte var med så träffades vi i Borlänge i söndags - jag, Strumpan, gangsterflickan och Chobb88 med våra bedårande barn. Hade tur med vädret även om det blåste lite kyligt, och så hamnade vi mitt i Barnens dag. Fast vi fick ändå en stor gräsplätt för barnen att irra runt på, jag blev full i skratt av hur de struttade runt åt helt olika håll alla fyra - Isabelle med stadigt tag i vagnen. =)) Och så var det roligt att upptäcka den superbraiga lekplatsen, hade ingen aning om att den fanns där. Den blir toppen om ett år eller två när min skrutt är lite mindre farlig för sig själv (hoppas jag).
Hoppas vi lyckas träffas igen! Strumpan får väl bli i Stockholmstrakten nästan gång gissar jag.
För er som inte var med så träffades vi i Borlänge i söndags - jag, Strumpan, gangsterflickan och Chobb88 med våra bedårande barn. Hade tur med vädret även om det blåste lite kyligt, och så hamnade vi mitt i Barnens dag. Fast vi fick ändå en stor gräsplätt för barnen att irra runt på, jag blev full i skratt av hur de struttade runt åt helt olika håll alla fyra - Isabelle med stadigt tag i vagnen. =)) Och så var det roligt att upptäcka den superbraiga lekplatsen, hade ingen aning om att den fanns där. Den blir toppen om ett år eller två när min skrutt är lite mindre farlig för sig själv (hoppas jag).
Hoppas vi lyckas träffas igen! Strumpan får väl bli i Stockholmstrakten nästan gång gissar jag.
-

moia - Alltid online

Re: foton från DALAträffen
Jätte fina bilder Chobb 
här kommer några från oss med.
här kommer några från oss med.
- Bilagor
-
- Glada Vincent och Sitamoia
- Sitamoia och Vincent.jpg (38.73 KB) Visad 656 gånger
-
- Strumpan med gotösen Isabelle
- Strumpan och Isabelle.jpg (48.95 KB) Visad 656 gånger
-
- Chobb88 och sin söta Anton
- chobb och anton.jpg (41.58 KB) Visad 656 gånger
-

gangsterflickan - Alltid online

och några tiden de blev inte så många kort tagna :/
- Bilagor
-
- våran fika plats.jpg (49.59 KB) Visad 648 gånger
-
- och tröttisen själv
- tröttfisen Alvina.jpg (38.04 KB) Visad 648 gånger
-
- busiga
- bus ungar.jpg (40.42 KB) Visad 648 gånger
-

gangsterflickan - Alltid online

Vilka härliga foton, mysigt med dejt i gröngräset! 
-

grynet_å_jag - Alltid online

Vilka fina kort från båda två! Det är så roligt att se andras foton, man blir lite hemmablind på sina egna. Och så får man ju vara med själv också. =) Jag försöker hinna lägga upp mina ikväll annars imorgon, då är jag ledig.
Inte så konstigt att Vincent var så där glad när han just snott åt sig tre kakor på samma gång, haha.
Inte så konstigt att Vincent var så där glad när han just snott åt sig tre kakor på samma gång, haha.
-

moia - Alltid online

Vilka fina bilder tjejer, jättekul att se (förutom att man måste se sig själv, wää)! Jag hann få några få bilder på Sitamoia och Vincent när maken kom med kameran, men jag laddar upp dom när jag kommer hem imorgon om jag hinner. Internet uppkopplingen här är bara för seg.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Jättefina bilder gangsterflickan! 
Det skulle verkligen vara kul att träffas igen.
Strumpan: När ska du till Ludvika igen? eller du kanske inte är i Ludvika så ofta?
Det skulle verkligen vara kul att träffas igen.
Strumpan: När ska du till Ludvika igen? eller du kanske inte är i Ludvika så ofta?
-

Chobb88 - Alltid online

Här kommer lite kort från mig. Svårt att välja bort, men jag har försökt att inte lägga upp så jättemånga. =)
picnic i gröngräset - Strumpan, gangsterflicka & Chobb88 + alla barn

Isabelle

Anton

Alvina

Vincent

fika kan göra vem som helst på bra humör

Anton käkar banan och funderar på livet. =)

Isabelle på promenad

Efter fikat virrade barnen runt hit och dit åt helt olika håll.

mera vimmel

Så här lätt var det att fånga alla barn på samma bild på lekplatsen. Någon var minst sagt motvillig... hrrm.

picnic i gröngräset - Strumpan, gangsterflicka & Chobb88 + alla barn

Isabelle

Anton

Alvina

Vincent

fika kan göra vem som helst på bra humör

Anton käkar banan och funderar på livet. =)

Isabelle på promenad

Efter fikat virrade barnen runt hit och dit åt helt olika håll.

mera vimmel

Så här lätt var det att fånga alla barn på samma bild på lekplatsen. Någon var minst sagt motvillig... hrrm.

-

moia - Alltid online

Ååååh vilka otroligt fina bilder sitamoia!
Chobb; Jag ska tillbaka 14-15 september för att köra upp men då kommer vi på kvällen den 14:e och åker den 15:e direkt efter uppkörningen (förhoppningsvis ett körkort rikare), så det blir en blixtvisit.
Jag kommer nog att vara sugen på fika någon mer gång i Ludvika så jag lovar att höra av mig när vi stannar lite längre, utifall nåra fler är det då
.
Chobb; Jag ska tillbaka 14-15 september för att köra upp men då kommer vi på kvällen den 14:e och åker den 15:e direkt efter uppkörningen (förhoppningsvis ett körkort rikare), så det blir en blixtvisit.
Jag kommer nog att vara sugen på fika någon mer gång i Ludvika så jag lovar att höra av mig när vi stannar lite längre, utifall nåra fler är det då
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking