fotograferande tråden
Re: fotograferande tråden
önskar mig verkligen en bra kamera! .Vad kan ni rekommendera?? (jag kan inget om kameror). Tills dess får jag väl försöka ta mig ut (i rusket) å ta lite kort...ute e ju enda stället där mina bilder blir bra
...
- Tigi
- Alltid online

Oj vilken rolig tråd
Jag e ju lite av en makrofantast jag ... så jag lägger in några bilder jag med ! Har massor så jag lägger säkert in någon mera sen !
Fotat med Fujifinepix , objektiv 18-300
Jag e ju lite av en makrofantast jag ... så jag lägger in några bilder jag med ! Har massor så jag lägger säkert in någon mera sen !
Fotat med Fujifinepix , objektiv 18-300
- Bilagor
-
- ROS.jpg (78.76 KB) Visad 534 gånger
-
- Droppe.jpg (71.59 KB) Visad 536 gånger
-
- Droppar 1.jpg (116.82 KB) Visad 534 gånger
- Isan
- Alltid online

underbara kort! duktiga ni e.. gick en liten fotokurs en gång.. men nu minns jag noll tyvärr.. & en bättre kamera vore inte fel =)
-

evelinah - Alltid online

Nelia: Gud vilken fin bild, man blir helt lycklig. Jag tycker som vanligt att du är jätteduktig!
Isan: Jättejättefina macrobilder! Vilka fina motiv och färger du har hittat! Och så är jag grymt avundsjuk på objektivet, vill också ha ett riktigt "lång".
Isan: Jättejättefina macrobilder! Vilka fina motiv och färger du har hittat! Och så är jag grymt avundsjuk på objektivet, vill också ha ett riktigt "lång".
-

moia - Alltid online

waw vilka bilder ni har! Får ju nästan skaffa mej själv en kamera som tar sånna bilder.. o så klart... lära mej en massa!
-

Majmamma08 - Alltid online

Jag har en bra kamera, canon 350D, men inte kunskapen att använda den fullt ut...
Har länge tänkt gå en fotokurs, men det har liksom inte blivit av... Får ta tag i det när lilleman blivit mindre mammig... Kan ju bli den där hobbyn som jag åker hemifrån regelbundet för...
Har också funderat på att köpa ett nytt objektiv till kameran, har bara det som följde med, men vet inte vilket man skulle kunna ha störst användning för.
Jag har fördelen att kunna köpa utomlands, men då måste jag veta exakt vilket jag skall ha i så fall...
Är det någon som kan tipsa om något objektiv som är bra?
Har länge tänkt gå en fotokurs, men det har liksom inte blivit av... Får ta tag i det när lilleman blivit mindre mammig... Kan ju bli den där hobbyn som jag åker hemifrån regelbundet för...
Har också funderat på att köpa ett nytt objektiv till kameran, har bara det som följde med, men vet inte vilket man skulle kunna ha störst användning för.
Jag har fördelen att kunna köpa utomlands, men då måste jag veta exakt vilket jag skall ha i så fall...
Är det någon som kan tipsa om något objektiv som är bra?
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Grymt fina bilder!! Jag ska ha en ny kamera, och fotokurs, det är ju ett måste.
Det är ju så kul att plåta....
-

magda - Alltid online

Frixie: Det beror på vad du vill göra....
Det finns så många olika men om du specificerar så kanske jag kan hjälpa dig!
Det finns så många olika men om du specificerar så kanske jag kan hjälpa dig!
- Fru S.
- Alltid online

Grymt fina bilder!!! Jag ska lägga upp några sen som jag tog idag..men jag vill också lära mig, kan ju inget om vår kamera, fast det är ju så roligt! Det kommer. Danne satt igår och kolla in fotokurser till mig! Vill verkligen lära mig..
Kallas det makro då man tar närbilder på naturmotiv? Jag har alltid gillat att fota blommor och har många foton fast dem är tagna med gamla kameran..
Kallas det makro då man tar närbilder på naturmotiv? Jag har alltid gillat att fota blommor och har många foton fast dem är tagna med gamla kameran..
- Johanna H
- Alltid online

Fru S: Oj vad jag vill göra... Huh.. Det är ju massor egentligen...
Men det jag saknar mest är väl ett objektiv som är lite mer användbart inomhus utan blixt...
Och sen även ett på längre avstånd....
Och givetvis är ju plånboken inte den fetaste i världen så ett hyfsat bra pris vore ju inte fel heller....
Men det jag saknar mest är väl ett objektiv som är lite mer användbart inomhus utan blixt...
Och sen även ett på längre avstånd....
Och givetvis är ju plånboken inte den fetaste i världen så ett hyfsat bra pris vore ju inte fel heller....
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Frixie: Då kan jag rekommendera ett objektiv med fast optik. Det är mer ljuskänsligt. Det är det jag fotar mest med, älskar det!
-

Nelia - Alltid online

Återgå till Foto & scrapbooking