Fota era barnaskaror!
14 inlägg • Sida 1 av 1
Fota era barnaskaror!
Jag är nyfiken på hur syskon kan likna och inte likna varandra på olika sätt. Och så är det så gulligt med "familjeporträtt" med barn i olika storlekar på samma kort. Ni som har flera barn, ni kan väl slänga upp ett kort på hela syskonskaran?
-

moia - Alltid online

Re: Fota era barnaskaror!
Nu e ju detta nästan ett år gammalt men kan inte ta nåt nytt förrän om nästan 2 v då alla e här igen=)
Dom två som sitter ytterst e min sambos barn o e inte så jätte lika. Dom två i mitten e mina barn sen innan o dom e jätte lika de syns att dom e syskon. Jag ser likheter mellan mina barn när dom va små o Engla o M ser likheter från sina barn
Dom två som sitter ytterst e min sambos barn o e inte så jätte lika. Dom två i mitten e mina barn sen innan o dom e jätte lika de syns att dom e syskon. Jag ser likheter mellan mina barn när dom va små o Engla o M ser likheter från sina barn
- Bilagor
-
- PICT0195.JPG (34.22 KB) Visad 660 gånger
-

anettejohansson - Alltid online

Här kommer en bild på mina älskade busfrön - den är ett par månader gammal... men försök ni få tre busar att sitta stilla så att de fastar i samma bildruta! 
- Bilagor
-
- Barna-bus.jpg (27.1 KB) Visad 643 gånger
-

MammaLotta - Alltid online

Mammalotta... man ser verkligen att dom e syskon.. dom e jätte lika alla tre...
- ejin
- Alltid online

Här är på mina minsta, dom 3 stora e inte så för att sitta med på kort
men ska försöka se om jag har något annat på dom..
-

tessan35 - Alltid online

Här kommer ett kort som bara är 1 vecka gammalt ! Lyckades fånga dom när dom satt å gosade 
- Bilagor
-
- Syskon.jpg (103.6 KB) Visad 574 gånger
- Isan
- Alltid online

Vad roligt! =D
anettejohansson: Oj vad liten Engla var där. =) Ja dina två äldsta är lika varandra, men även din sambos två, speciellt på munnen. Kul att liksom knyta ihop familjen genom minstingen Engla!
MammaLotta: Det syns verkligen att dina barn är syskon!
Tessan35: Ojoj, vilken liten prinsessa det kommer bli som växer upp med fem storebrorsor, hihi. Det måste vara lite kul (och kanske jobbigt) att ha både bebis, mellanstora barn och tonåringar hemma.
Isan: Vilket fint kort på dina små blondiner!
anettejohansson: Oj vad liten Engla var där. =) Ja dina två äldsta är lika varandra, men även din sambos två, speciellt på munnen. Kul att liksom knyta ihop familjen genom minstingen Engla!
MammaLotta: Det syns verkligen att dina barn är syskon!
Tessan35: Ojoj, vilken liten prinsessa det kommer bli som växer upp med fem storebrorsor, hihi. Det måste vara lite kul (och kanske jobbigt) att ha både bebis, mellanstora barn och tonåringar hemma.
Isan: Vilket fint kort på dina små blondiner!
-

moia - Alltid online

sitamoia- Den äldsta är en dotter på 20 men vill aldrig vara med på kort,
( och bor inte hemma längre, sen är det bara han på 16 som är här på heltid dom andra varannan vecka, så det är rätt ok då, hon lär nog bli botrskämd av dom hehe. Han på 16 avgudar henne
) han tar upp henne när hon sovit leker med henne, kan kolla henne om jag handlar, utan protester. Han på 14 bor hos sin pappa på helid men är här rätt ofta, ja varje dag.. ( samma pappa till dom 6 första)
-

tessan35 - Alltid online

Nu har ja ju inga fler barn, men ville bara visa liam och hans kusiner. tycker de är rätt lika.
-

ToToRo - Alltid online

Chobb88, det gjorde jag med första gången, haha!
Va kul att se alla barn!!!
Va kul att se alla barn!!!
- Ki27
- Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking