Första tårarna
10 inlägg • Sida 1 av 1
Första tårarna
Åhh så hemskt det var idag. Min lilla skrutta ville inte sova och grät och skrek om vart annat, då ser jag plötsligt den minsta lilla tåren som rullar ur ögonvrån. Trodde mitt hjärta skulle gå sönder, det kändes bra mycke värre att se en liten tår än att hon bara skriker, hur ska jag fixa när det börjar spruta krokodiltårar...
Hmm ja ni kan ju gissa vem som också började lipa haha 
-

soltrollet - Alltid online

Åhh,.. jag kommer ihåg hur det var ...Oliver var 3 dagar gammal å vi åkte bil... då kom hans första tårar jag lipade jag med å tyckte såååå synd om honom... jisses vad det gjorde ont i hjärtat....
Är som Shoegal skriver , man vänjer sig dock rätt fort....
Är som Shoegal skriver , man vänjer sig dock rätt fort....
-

Carola - Alltid online

Robin fällde första tåren igår. Han har varit på gång i några dagar och varit vattning i ögonen när han gråtit.
Men så kom den första riktiga och det var det mest hjärtskärande jag sett på länge.
Ja, jag började också gråta...
Men så kom den första riktiga och det var det mest hjärtskärande jag sett på länge.
Ja, jag började också gråta...
-

Koko - Alltid online

vad lustigt att det är så olika! det visste inte jag. jakob har gråtit med tårar från första dan! så vi har väl vant oss vid att det droppar....
fast den stackarn har fortfarande problem med tårkanalen på vänsterögat så varje gång han gråter så klibbar ögat igen! det var samma på högerögat första 2 veckorna. har frågat på bvc men det är bara att fortsätt torka rent med saltlösning o massera försiktigt vid näsroten tydligen.... någon annan som har det så här? är det inte mysko att det inte går över?
-

Kali - Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling