Första menyn komponerad! :)
4 inlägg • Sida 1 av 1
Första menyn komponerad! :)
Nu har jag gjort den första menyn. Det blir kyckling och morotspuré. Ska Tuva få äta imorn hoppas hon tycker att det är gott!
Någon som har mer ideér och recept på egen burkmat? Fryser ni in eller gör ni bara för dagen?
Någon som har mer ideér och recept på egen burkmat? Fryser ni in eller gör ni bara för dagen?
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Åh, vad smaskigt!
Jag har precis också avslutat mitt puréande. Har man inget bättre för sig mitt i natten så har man inte...
Jag har ju varit lite dålig på att ge Nikki smakisar så än så länge håller jag mig till potatis och så gjorde jag ärtpuré. Tänkte köra med broccoli också sen kanske det blir dags att mixa ihop lite olika grejer, vi får se...
Hoppas Tuvis gillar maten i morgon då! Lycka till!
Jag har precis också avslutat mitt puréande. Har man inget bättre för sig mitt i natten så har man inte...
Jag har ju varit lite dålig på att ge Nikki smakisar så än så länge håller jag mig till potatis och så gjorde jag ärtpuré. Tänkte köra med broccoli också sen kanske det blir dags att mixa ihop lite olika grejer, vi får se...
Hoppas Tuvis gillar maten i morgon då! Lycka till!
- Rebl
Vad duktigt gjort! hoppas tuva gillar det... jag har inte varit så duktig! även om det bara gäller smakisar!
jag har ingen bra grej att purea med.. handmixern var ju helt kass... när Jonathan var liten gjorde jag all mat själv, och hade en liten kvarn för babymat! jättebra faktiskt och jag har inte sett ngn sådan sen dess.. synd.
- Johanna H
- Alltid online

4 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling