Förlossningsdeprission
4 inlägg • Sida 1 av 1
Förlossningsdeprission
Hejsan!
Var ganska aktiv på minbebis.com under graviditeten men sen lamslogs jag av en förlossningsdeprission som fortfarande spökar och förstör för mig...
Hade en normal grav förrutom att jag kräktes varje dag, normal men snabb
förlossning - 5tim fr första värk tills han kom ut. Däremot fungerade inte amningen, jag ville men inte min son, och han fick kolik. Har haft massa strul i min ungdom med med min sk far vilket gör att min psykolog tror att allt hänger ihop med min förlossningsdpr.
Är nu tillbaka här och tänkte höra om det är fler här som har en förlossningsdpr eller om det är några som känner igen sig och bara vill prata av sig??
// Cathy
Var ganska aktiv på minbebis.com under graviditeten men sen lamslogs jag av en förlossningsdeprission som fortfarande spökar och förstör för mig...
Hade en normal grav förrutom att jag kräktes varje dag, normal men snabb
förlossning - 5tim fr första värk tills han kom ut. Däremot fungerade inte amningen, jag ville men inte min son, och han fick kolik. Har haft massa strul i min ungdom med med min sk far vilket gör att min psykolog tror att allt hänger ihop med min förlossningsdpr.
Är nu tillbaka här och tänkte höra om det är fler här som har en förlossningsdpr eller om det är några som känner igen sig och bara vill prata av sig??
// Cathy

- cathy
- Nykomling

Re: Förlossningsdeprission
Ush, vad jobbigt! Jag har inte haft någon depression men ville bara säga att du alltid kan få stöd här.
Hur mår du nu? Hur gammal är din son?
Kramar
Hur mår du nu? Hur gammal är din son?
Kramar
- _sofie
- Alltid online

Re: Förlossningsdeprission
Ja det är inte roligt alls... Men som du _sofie sa så är det ju här om någonstans man kan få stöd!! Leo är 16 mån nu.
Shelly: Hur var det för det då?? Hur mår du nu?
Shelly: Hur var det för det då?? Hur mår du nu?

- cathy
- Nykomling

4 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Ångest & depression