Förlåt..
22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Förlåt..
Förlåt för mitt frånvarande, jag vill bara att alla ska veta att jag inte har lämnat er.. Planerar heller inte att göra det..
Men just nu är läget såhär, jag är bortrest pga att jag mår så dåligt, jag har nu spenderat 5 månader med kraftig deppression igen. Jag har spenderat nätterna med att gråta mig till sömns..
Jag orkar inte mer nu.
Jag har bestämt mig helt.
Jag älskar inte A längre, jag har verkligen verkligen verkligen försökt nu..
Men det finns inget kvar..
Våra dagar startar med bråk och slutar med bråk
Och jag älskar en annan..
Jag är nu riktigt i skiten.
Jag är nu bortrest men ska hem igen på Måndag.
Denna måndagen blir det slutgiltiga.
Jag kommer ta tjuren vid hornen, förklara allt från punkt till pricka.
Jag kommer lämna A, för så dåligt och så mycket nere i botten som jag är nu har jag aldrig varit.
Pga en väldig massa omständigheter som antagligen kommer sluta i hotelser och troligtvis misshandel från olika håll kommer jag antagligen lämna Sävsjö för gott och flytta. Detta kommer troligtvis även sluta med en smutsig och jobbig vårdnadstvist då jag gissar på att A inte kommer vara så "villig" efter allt som hänt.
Jag har betett mig som ett rövhål, men kommer ALDRIG någonsin ångra mig, men i Sävsjö kommer jag inte kunna stanna.. Jag ordnar just nu med tillfällig bostad..
Detta är orsaken till att jag inte varit inne mer än ett fåtal gånger på lång tid.
Jag tror inte jag behöver säga mer än att jag har vart ett riktigt svin utan att veta om det och 2 personer kommer få hjärtat krossat, ytterliggare två kommer leva med ett ständigt svek och ett litet hjärta kommer leva i en förvirrad värld.
Men jag orkar verkligen inte mer, Spelar ingen roll hur mycket singel jag vart under tiden allt hänt så borde jag fan använt hjärnan och detta tär på mig..
avsky mig dom som vill
Men just nu är läget såhär, jag är bortrest pga att jag mår så dåligt, jag har nu spenderat 5 månader med kraftig deppression igen. Jag har spenderat nätterna med att gråta mig till sömns..
Jag orkar inte mer nu.
Jag har bestämt mig helt.
Jag älskar inte A längre, jag har verkligen verkligen verkligen försökt nu..
Men det finns inget kvar..
Våra dagar startar med bråk och slutar med bråk
Och jag älskar en annan..
Jag är nu riktigt i skiten.
Jag är nu bortrest men ska hem igen på Måndag.
Denna måndagen blir det slutgiltiga.
Jag kommer ta tjuren vid hornen, förklara allt från punkt till pricka.
Jag kommer lämna A, för så dåligt och så mycket nere i botten som jag är nu har jag aldrig varit.
Pga en väldig massa omständigheter som antagligen kommer sluta i hotelser och troligtvis misshandel från olika håll kommer jag antagligen lämna Sävsjö för gott och flytta. Detta kommer troligtvis även sluta med en smutsig och jobbig vårdnadstvist då jag gissar på att A inte kommer vara så "villig" efter allt som hänt.
Jag har betett mig som ett rövhål, men kommer ALDRIG någonsin ångra mig, men i Sävsjö kommer jag inte kunna stanna.. Jag ordnar just nu med tillfällig bostad..
Detta är orsaken till att jag inte varit inne mer än ett fåtal gånger på lång tid.
Jag tror inte jag behöver säga mer än att jag har vart ett riktigt svin utan att veta om det och 2 personer kommer få hjärtat krossat, ytterliggare två kommer leva med ett ständigt svek och ett litet hjärta kommer leva i en förvirrad värld.
Men jag orkar verkligen inte mer, Spelar ingen roll hur mycket singel jag vart under tiden allt hänt så borde jag fan använt hjärnan och detta tär på mig..
avsky mig dom som vill
-

MinLyckaLeiha - Alltid online

Re: Förlåt..
stackars dig, låter väldigt väldigt jobbigt
be inte om ursäkt. DU är inte dåligt. Du MÅR dåligt. Det är två olika saker.
Får du någon proffessionell hjälp med din depression? Jag hoppas verkligen det.
Var rädd om dig!
be inte om ursäkt. DU är inte dåligt. Du MÅR dåligt. Det är två olika saker.
Får du någon proffessionell hjälp med din depression? Jag hoppas verkligen det.
Var rädd om dig!
-

Kali - Alltid online

Låter inte alls kul
Du måste göra det som känns bäst för dig. Man kan inte stanna i ett förhållande bara för att man har barn ihop. Det behövs mer än det.
Hoppas det blir bättre för dig och att du mår bättre snart.
Hoppas det blir bättre för dig och att du mår bättre snart.

-

Redhotwera - Alltid online

Lilla vännen!
Hoppas verkligen att du har någon att prata med om allt som händer runtomkring dig!
Kan någon hjälpa dig rent fysiskt med flytt och allt?
Misshandel? Från vilka? Kan någon vara närvarande och se till att detta inte händer?
Känner enormt för dig och din situation!
Hoppas det löser sig till det bästa!
Det är starkt av dig att våga gå!
Stor Kram!!
Hoppas verkligen att du har någon att prata med om allt som händer runtomkring dig!
Kan någon hjälpa dig rent fysiskt med flytt och allt?
Misshandel? Från vilka? Kan någon vara närvarande och se till att detta inte händer?
Känner enormt för dig och din situation!
Hoppas det löser sig till det bästa!
Det är starkt av dig att våga gå!
Stor Kram!!
-

Lyckans Lo - Alltid online

Först tänkte jag inte skriva något, men jag måste bara säga en sak.
Följ ditt hjärta, gör inget för någon annans skull.
Vi finns alltid här, inte tänker vi döma dig heller.
Stora stöttningskramar, hoppas att det löser sig på bästa sätt.
Följ ditt hjärta, gör inget för någon annans skull.
Vi finns alltid här, inte tänker vi döma dig heller.
Stora stöttningskramar, hoppas att det löser sig på bästa sätt.
- Fru S.
- Alltid online

Usch vad jobbigt du har det
.
Tänkte faktiskt på dig idag och undrade hur du hade det. Tråkigt att det var på detta viset.
Håller med i allt som dom andra har skrivit.
Ta hand om dig! Bamsekramar!
Tänkte faktiskt på dig idag och undrade hur du hade det. Tråkigt att det var på detta viset.
Håller med i allt som dom andra har skrivit.
Ta hand om dig! Bamsekramar!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

vännen...jag säger som Kali, DU är inte dålig, du MÅR dåligt och jag hoppas du får hjälp med det. Det är kanonbra att du kommit till ett beslut för dig själv och att du insett ett och annat. Nu är det en jobbig tid framför dig innan det kan bli riktigt bra.
Stora kramar!
Stora kramar!
- sprallos
Det enda jag kan säga att jag hoppas att det kommer gå bra och att du så småningom kommer att må bra igen så småningom. Man måste må dåligt i sådan häran processor för att det ska bli bra igen och det är bättre att ni går åt skilda håll än att ni ska ha det skit hela tiden och en dag kanske den lilla kommer förstå.
stora starka styrkekramar till dig och lycka till.
stora starka styrkekramar till dig och lycka till.
-

zettan - Alltid online

Du är inget svin. Alla människor begår misstag.
Din dotter behöver en mamma som mår bra, du gör rätt i att ta tjuren vid hornen och ser till att saker och ting förändras från och med nu. Jag hoppas och tror på dig.
Styrkekramar!
Din dotter behöver en mamma som mår bra, du gör rätt i att ta tjuren vid hornen och ser till att saker och ting förändras från och med nu. Jag hoppas och tror på dig.
Styrkekramar!
-

Golli - Alltid online

Du måste må bra för din dotters skull och för att må bra måste du följa ditt hjärta. De kommer ordna sig för dig sin som tid. Ta hand om dig ordentligt och tänk framåt. Vi kommer aldrig att döma dig här, bara stötta. Kramar i massor
-

gangsterflickan - Alltid online

Blev lite orolig för det här med misshandel. Hoppas du har nån där som hjälper så att det inte händer....
STOR KRAM!
STOR KRAM!
-

MinisMamma - Alltid online

Så jobbigt du verkar ha det. Men även om allt känns skit så har du ändå bestämt dig, vilket jag tycker är oerhört starkt. För det kräver en del att lämna ett förhållande och bostadsort. Stå på dig och hoppas att du får ordning på ditt liv snart.
kram
kram
-

vildasol - Alltid online

Hej allihopa.. Tack för styrkekramarna,, dom har varit välbehövda.
Jag har nu flyttat klart det mesta, förutom soffa å köksmöbler, men det lånar A tillsvidare till jag har egen lägenhet.. Leiha är nu hemma hos A till Söndag, han hämtade henne i måndags och det verkar som det funkar fint, han pratar ju knappt med mig så får inte veta så mycket, Saknar henne otroligt mycket. Jag och A har beslutat att vi inte ska träffas öht tills han känner sig redo för det, så nu är det pappas fru som får sköta möte när Leiha ska komma hem respektive åka bort, känns bara dumt att vi ska mötas å så riskera börj bråka.. Han har helt plötsligt börjat bry sig om henne vilket känns skönt. Hoppas bara det håller i sig..
Allt är bra med mig, allt känns så skönt på något vis, en stor klump har lättat från hjärtat, men det är en lååång väg kvar.. Återigen tack..
Jag har nu flyttat klart det mesta, förutom soffa å köksmöbler, men det lånar A tillsvidare till jag har egen lägenhet.. Leiha är nu hemma hos A till Söndag, han hämtade henne i måndags och det verkar som det funkar fint, han pratar ju knappt med mig så får inte veta så mycket, Saknar henne otroligt mycket. Jag och A har beslutat att vi inte ska träffas öht tills han känner sig redo för det, så nu är det pappas fru som får sköta möte när Leiha ska komma hem respektive åka bort, känns bara dumt att vi ska mötas å så riskera börj bråka.. Han har helt plötsligt börjat bry sig om henne vilket känns skönt. Hoppas bara det håller i sig..
Allt är bra med mig, allt känns så skönt på något vis, en stor klump har lättat från hjärtat, men det är en lååång väg kvar.. Återigen tack..
-

MinLyckaLeiha - Alltid online

22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Ångest & depression