FöräldraledigGöteborg2010
22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: FöräldraledigGöteborg2010
che: hej! vad kul!
Ska vi föreslå en dag i slottskogen tjejer?
hellokitty: jasså! ja Torslanda ligger ju en bit från allt! Själv läser jag till sjuksköterska, har gått halva utbildningen precis nu när ja är hemma med lilla tjejen. Jag var faktiskt i skolan och tentade tre stora kurser gravid i v 37. Jag fick ganska nyligen reda på att jag klarade samtliga så jag blev superglad. Satsade allt ja hade för att slippa läsa på en massa under mammaledigheten och det visade sig ju fungera.
Ska vi föreslå en dag i slottskogen tjejer?
hellokitty: jasså! ja Torslanda ligger ju en bit från allt! Själv läser jag till sjuksköterska, har gått halva utbildningen precis nu när ja är hemma med lilla tjejen. Jag var faktiskt i skolan och tentade tre stora kurser gravid i v 37. Jag fick ganska nyligen reda på att jag klarade samtliga så jag blev superglad. Satsade allt ja hade för att slippa läsa på en massa under mammaledigheten och det visade sig ju fungera.
- Lillamamman
- Har vimedbarn.se som startsida

Hej och välkommen! Själv bor jag i Kungsbacka men räknar mig till Göteborgsmammorna. Har en dotter som blir 2 nu i augusti och en son på 3,5 månad. Pluggar också, i Göteborg, till socionom. Läste sista kursen med Gustav först i magen och sen fick han sitta i bärsele på magen i skolan. Det gick finfint! Vårt augusti är rätt uppbokat, många födelsedagar mm. Men vi brukar ju ses lite då och då Gbg-mammorna så jag hänger på framöver.
-

Tossy - Alltid online

Hejsan Tossy, vilka söta barn du har! Jasså du löste det så med bärsele i skolan? Hur gick det, det störde inte under föreläsningarna? Det blir lite svårt för mig att göra samma då jag ska gå så mycket praktik, och patienterna hade nog undrat vad jag var för sköterska om ja kommer springandes på ett akutlarn med bebbe på magen:D! Ja men vad roligt, då har vi två som är lite upptagna i augusti men ni kan ju alltid hänga på så fort ni kan! Ja tycker det skall bli jättekul. 
- Lillamamman

jag bor oxå i gbg ..e 26 år o har ett par tvillingtjejer på snart 2.5 år
.... följer säkert på om det blir nån träff nångång....kanske inte just nu under sommaren men säkert senare under hösten...
- Tigi
- Alltid online

hej tigi. du är så välkommen så..
kolla tråden lite då och då för att se när vi träffas så att du kan hänga på! 
- Lillamamman

Välkommen hit Lillamamman och grattis till den lilla tössen 
- trudy
- Alltid online

22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2