för oss som dör av avundsjuka ;)
för oss som dör av avundsjuka ;)
Jag vet ju inte heller om vi kan få barn så lätt pga min rubbade menstruation och mina cystor, men då Liam blev skapt av en gång har jag väl hopp om att det går lätt denna gång med.
Nej nu måste jag gå och jobba så jag får lite söndag till mys med min lilla underbara familj som jag redan har. Det blir pulkaåkande i eftermiddag och varm choklad i snöfallet
-

ToToRo - Alltid online

Re: för oss som dör av avundsjuka ;)
Hej hej =) jag är oxå jätteavundsjuk på alla gravida.. =) har ju trott att jag varit gravid två gånger redan men så har det inte varit men nu har jag börjat med p-piller o jag längtar tills min sambo säger att han vill ha ett barn till =)
- similou
- Alltid online

Du är inte ensam om att känna så... Visserligen försöker vi nu, men varje gång någon berättar att dom e gravida så hugger de till i min mage av avundsjuka, men man blir ju glad för deras skull oxå!
Så jag erkänner, ja e sjukt avundsjuk på er andra som redan lyckats
-

Lillfisen - Alltid online

Åååh, jag är också jätteavundsjuk! Men samtidigt lite rädd..tänk om man inte klarar av det. Iih! Ja vi får se..vi ska nog eventuellt börja försöka efter sommarn 
- LillaMalin
Jag är också jätteavundsjuk på alla som är gravida!! Längtar så mycket tills vi kan börja försöka! 
-

Chobb88 - Alltid online

Vi ska börja försöka igen i höst men visst är jag en smula avundsjuk.
-

Medea - Alltid online

similou skrev:Hej hej =) jag är oxå jätteavundsjuk på alla gravida.. =) har ju trott att jag varit gravid två gånger redan men så har det inte varit men nu har jag börjat med p-piller o jag längtar tills min sambo säger att han vill ha ett barn till =)
-

ToToRo - Alltid online

Lillfisen skrev:Du är inte ensam om att känna så... Visserligen försöker vi nu, men varje gång någon berättar att dom e gravida så hugger de till i min mage av avundsjuka, men man blir ju glad för deras skull oxå!
Hoppas du får plus snart för man vill ju inte va där för länge.
-

ToToRo - Alltid online

Åh samma här! Vi har också börjat försöka, men jag vågar verkligen inte hoppas att det går lika lätt den här gången som med Stella. Vill vill vill! Det är ju så att när man väl bestämt sig för att försöka så vill man inte vänta, oavsett om man säger att det inte är nån brådska...
- Kakan
- Alltid online

Jag håller också på att dö av avundsjuka!!!!!! Min sambos syster ska ha barn nu i maj o det gör ju inte saken bättre
hehe... Men vi ska nog börja försöka i april 
- SessanA
- Alltid online

ni som e avundsjuka, men väntar. vilka anledningar har ni för att vänta?
ja vet att väntar man på nå gott kan man ju inte vänta för länge och om ett år kanske jag är gravid.. men längtan är som ett barn inför jul
man önskar det vore imorgon
ja vet att väntar man på nå gott kan man ju inte vänta för länge och om ett år kanske jag är gravid.. men längtan är som ett barn inför jul
-

ToToRo - Alltid online

Vi väntar pga att vi vill att Theo ska vara inne på sitt andra år och dels för att vi vill ha på våren =)
- SessanA
- Alltid online

SessanA skrev:Vi väntar pga att vi vill att Theo ska vara inne på sitt andra år och dels för att vi vill ha på våren =)
men ni är enade om beslutet?
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo skrev:similou skrev:Hej hej =) jag är oxå jätteavundsjuk på alla gravida.. =) har ju trott att jag varit gravid två gånger redan men så har det inte varit men nu har jag börjat med p-piller o jag längtar tills min sambo säger att han vill ha ett barn till =)va det ett gemensamt beslut att börja med p-piller. Jag ville egentligen inte men va tvungen för att få igång min mens. Och denna månad e den första med riktig mens som man ska ha så jag är hoppfull
Ja det var det väl, jag ville väl egentligen inte först, men eftersom han vill vänta lite med ett barn till...o så var jag hos min barnmorska på undersökning o då blev det att jag bad om p-piller =)
- similou
- Alltid online