fler med panik ångest???
35 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
fler med panik ångest???
ibland får jag bara en sådan panik ångestattack..
mitt hjärta hoppar och gör ont.. sen går pulsen upp så det känns som att jag har sprungit jätte långt.. någon annan som har något liknande.?
mitt hjärta hoppar och gör ont.. sen går pulsen upp så det känns som att jag har sprungit jätte långt.. någon annan som har något liknande.?
- Wilmah
- Nykomling

-

Ellas pappa - Alltid online

Kommunalt underviker jag somsagt var, men kommer den när jag åker bil så är det skit jobbigt och jag vet knappt var jag är. I bland vet jag inte alls hur vi kom från a till b
Inget minne av det alls då. Men jag försöker andas i 4 kant som det så fint heter. Men jag kan säga att det inte hjälper så bra. Oftast nu försöker jag undervika bilåkning mm. Jag vägrar nämligen ta tabletter mm för det. Jag kan avboka tider för barnen om jag inte kan få skjuts mm.
Inget minne av det alls då. Men jag försöker andas i 4 kant som det så fint heter. Men jag kan säga att det inte hjälper så bra. Oftast nu försöker jag undervika bilåkning mm. Jag vägrar nämligen ta tabletter mm för det. Jag kan avboka tider för barnen om jag inte kan få skjuts mm.
-

Zussa - Alltid online

ojoj va jobbigt! Har du testat kognitiv terapi för detta? Det är dyrt men det flesta kan bli helt symptomfria!
-

Ellas pappa - Alltid online

35 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Ångest & depression