Fler ensamstående
4 inlägg • Sida 1 av 1
Fler ensamstående
Hej!
För att göra en lång historia kort så har pappan till mitt barn och jag separerat, vi var inte tillsammans när jag blev gravid och vil har försökt att bo ihop i ca 7 mån. Lilla S är nu 6,5 mån. Nu är det så att jag känner mig väldigt orolig inför framtiden och vad som kommer att hända!!! jag ska börja jobba igen 1e jan och han ska vara ledig då..
vill gärna ha kontakt m fler i samma situation.
//M
För att göra en lång historia kort så har pappan till mitt barn och jag separerat, vi var inte tillsammans när jag blev gravid och vil har försökt att bo ihop i ca 7 mån. Lilla S är nu 6,5 mån. Nu är det så att jag känner mig väldigt orolig inför framtiden och vad som kommer att hända!!! jag ska börja jobba igen 1e jan och han ska vara ledig då..
vill gärna ha kontakt m fler i samma situation.
//M
- malwi
- Nykomling

Re: Fler ensamstående
Är inte i samma situation. Jag hoppas att ni får ordning på erat liv och att du klarar dig bra som ensamstående. Kommer du ha ensam vårdnad, eller det kanske du redan har?

-

Redhotwera - Alltid online

Här är också en ensamstående. Har varit sedan dag ett, liam har aldrig träffat sin pappa.. tyvärr. Finns här om du vill prata.
-

Shelly - Alltid online

Jag har varit på sätt och vis.. lite svårt men kortfattat så jag och min exmake var gifta då och jag bodde i UK, 07 bestämde vi oss för att flytta till Sverige, vi köpte radhuset och jag och våra 3 barn flytta hit, väntan på att han skulle komma... vi åkte fram och tillbaka var 3dje månad till London då min minsta dotter behövde sjukvård där och jag var orolig inför sveriges vård (inte längre).
Men han ångra sig och sa att han vill inte bo i Sverige, men jag hade fått i min rötter här och trivdes, så jag sa jag vill inte tillbaks dit.
Så vi skilde oss i början av 09. Jag var då ensam med mina barn sen 07 även om vi var gifta, men jag har aldrig fått en break, vilket jag inte bryr mig så mycket om, det är mina barn men en liten andnöd skulle ha suttit fint, men nu har jag en ny och är jätte lycklig, vad jag försöker säga är att även om det ser mörkt ut... ljuset kommer och du kommer få det bra... ge inte upp livet, utan tänk framåt och du kommer få hitta nån
lycka till.
Men han ångra sig och sa att han vill inte bo i Sverige, men jag hade fått i min rötter här och trivdes, så jag sa jag vill inte tillbaks dit.
Så vi skilde oss i början av 09. Jag var då ensam med mina barn sen 07 även om vi var gifta, men jag har aldrig fått en break, vilket jag inte bryr mig så mycket om, det är mina barn men en liten andnöd skulle ha suttit fint, men nu har jag en ny och är jätte lycklig, vad jag försöker säga är att även om det ser mörkt ut... ljuset kommer och du kommer få det bra... ge inte upp livet, utan tänk framåt och du kommer få hitta nån
-

loppys - vimedbarn.se skribent

4 inlägg • Sida 1 av 1