fika sugen göteborgsmamma! några som vill ses?
64 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
fika sugen göteborgsmamma! några som vill ses?
Tänkte starta en ny tråd då det fanns ett litet intresse i en annan tråd
Iaf jag undrar om de finns några föräldralediga mammor eller pappor för all del hehe som vill ses och fika eller ja va vet ja? Jag är då mamma till charlie på 7 månader och har inga kompisar som är föräldralediga! ensamt......
Ska vi säga någon dag i mars? Jag kan när som helst så ni med lite upptagnare schema kom med datum förslag, vi kommer!
Iaf jag undrar om de finns några föräldralediga mammor eller pappor för all del hehe som vill ses och fika eller ja va vet ja? Jag är då mamma till charlie på 7 månader och har inga kompisar som är föräldralediga! ensamt......
Ska vi säga någon dag i mars? Jag kan när som helst så ni med lite upptagnare schema kom med datum förslag, vi kommer!
- hellokitty
- Alltid online

Re: fika sugen göteborgsmamma! några som vill ses?
Jupp jupp. Vi är på. Jobbar en dag i veckan, vanligtvis onsd. Ibland tors.
Tycker alltid att måndagar är en jävla dag rent ut sagt. Svintråkigt, jämt.
Så jag tycker vi väljer en måndag här framöver. Fika på glädjebubblan kanske? Eller en öppen fsk? Jag rör ju mig ibland också men just nu känns det INTE som schysst promenadväder! Kanske en sen sushilunch annars för oss som gillar det råa livet?
Tycker alltid att måndagar är en jävla dag rent ut sagt. Svintråkigt, jämt.
Så jag tycker vi väljer en måndag här framöver. Fika på glädjebubblan kanske? Eller en öppen fsk? Jag rör ju mig ibland också men just nu känns det INTE som schysst promenadväder! Kanske en sen sushilunch annars för oss som gillar det råa livet?
- che
- Alltid online

Om jag är ledig från jobbet när ni bestämmer er för att ses så kommer jag gärna med också. 
-

Nelia - Alltid online

jag är också gärna med, jakob är på förskola några timmar onsdag, torsdag, fredag så då kan jag fika på stan med lillan! han är helt enkelt för stor o besvärlig att ta med på stan nuförtiden (läs: kräver full uppmärksamhet o tillåter inte sin mamma att sörpla latte o prata skit i den utsträckning hon önskar)
någon lämplig måndag eller tisdag tycker jag annars att gbg-mammorna skall komma o hälsa på oss här hemma! det finns god sushi vid redbergsplatsen nära mig Che
någon lämplig måndag eller tisdag tycker jag annars att gbg-mammorna skall komma o hälsa på oss här hemma! det finns god sushi vid redbergsplatsen nära mig Che
-

Kali - Alltid online

För mig passar det nästan när som helst. Om jag inte jobbar. Eftersom jag är timanställd så kan jag bli inringd samma dag typ. 
-

MinisMamma - Alltid online

härigt att de finns så många tjötsugna
vart ligger glädjebubblan? sushi har jag aldrig ätit! men ja skulle väl kunna pröva om de e så haha..
nej de e lite (läs jävligt) jobbigt att ta sig fram på promenader nu...
Kali vi kan ju slå ihop en sushi lunch hemma hos dig nån gång då med? då är det inte så pinsamt om jag inte kan äta det hehe...
jag slänger fram några exempel då så kan man ju skriva sitt namn efter när man kan så tar vi den dan då flest kan typ?
Måndag 8 Mars; Hellokitty
Tisdag 9 Mars; Hellokitty
Måndag 15 Mars; Hellokitty
Tisdag 16 Mars; Hellokitty
nej de e lite (läs jävligt) jobbigt att ta sig fram på promenader nu...
Kali vi kan ju slå ihop en sushi lunch hemma hos dig nån gång då med? då är det inte så pinsamt om jag inte kan äta det hehe...
jag slänger fram några exempel då så kan man ju skriva sitt namn efter när man kan så tar vi den dan då flest kan typ?
Måndag 15 Mars; Hellokitty
Tisdag 16 Mars; Hellokitty
- hellokitty
- Alltid online

jag kan inte första föreslagna veckan för då fyller älsklingen 30 år och vi är barnfria på nåt flashigt hotell nånstans. 
Men veckan därpå kan jag, antingen måndagen men då är Joel på förskolan för jag har jobbat till 01 kvällen innan, eller på tisdagen då Joel är hemma med mig. Jag tar gärna en sushi hos Kali, särskilt om Joel är med då vi har lite samma problem att det är svårt att vara på stan med honom nu för tiden. Får bara hoppas vi är friska och krya
Måndag 15 Mars; Hellokitty, Nelia
Tisdag 16 Mars; Hellokitty, Nelia och Joel
Men veckan därpå kan jag, antingen måndagen men då är Joel på förskolan för jag har jobbat till 01 kvällen innan, eller på tisdagen då Joel är hemma med mig. Jag tar gärna en sushi hos Kali, särskilt om Joel är med då vi har lite samma problem att det är svårt att vara på stan med honom nu för tiden. Får bara hoppas vi är friska och krya
Måndag 15 Mars; Hellokitty, Nelia
Tisdag 16 Mars; Hellokitty, Nelia och Joel
-

Nelia - Alltid online

ja de skrev ja ju inte men jag har charlie med alla gånger då vi sitter ihop 
- hellokitty
- Alltid online

Che + barnet
Che + barnet
Måndag 15 Mars; Hellokitty,
Nelia
Che+ barnet
Tisdag 16 Mars; Hellokitty,
Nelia och Joel
Che + barnet
Che + barnet
Che + barnet
Måndag 15 Mars; Hellokitty,
Nelia
Che+ barnet
Tisdag 16 Mars; Hellokitty,
Nelia och Joel
Che + barnet
- che
- Alltid online

Hejsan!
Jag vill gärna träffa andra mammor med bebisar
jag kan främst på helgerna, är det någon annan som kan också kan då?
Jag vill gärna träffa andra mammor med bebisar
jag kan främst på helgerna, är det någon annan som kan också kan då?
- DezZ
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Hello kitty glägjebubblan ligger i annedal. Vet du var seveneleven nära skanstorget ligger? Typ där. Eller om du vet var hemköp ligger så ser man det därifrån i princip. Är jättedålig på att förklara o kan verkligen inga namn på gator å så. Har inget lokalsinne heller för den delen så är glad att jag ens hittar nånstans i stan. He he
Jag o mitt barn sitter ju också ihop. Mer eller mindre. Jag är där h*n är o h*n är där jag är. Vi sitter så gott som ihop också.
kul att vi är några som är sugna på att ses!
Jag o mitt barn sitter ju också ihop. Mer eller mindre. Jag är där h*n är o h*n är där jag är. Vi sitter så gott som ihop också.
kul att vi är några som är sugna på att ses!
- che
- Alltid online

Jag hänger såklart på om jag kan, inte alltid Ida är tillgänglig dock. Men Glädjebubblan låter utmärkt! Det ligger om om tar 2:ans spårvagn mot högsbohöjd och går av Handels eller Brunnsgatan, det ligger mitt emellan de hållplatserna. Åker där varje dag typ när jag ska till skolan
Boka ni nåt så hänger jag på om jag är ledig!
-

Tossy - Alltid online

okej de ser jätte mysigt ut dit går ja gärna
men jag vet inte riktigt vart de ligger brukar inte hålla till i dom krokarna
men vet du vad hållplatrsen heter som man ska gå av vid? kanske nån kan möta mig där
eller finns de någon fler som åker från "stan"? typ brunnsparken eller något... 
- hellokitty
- Alltid online

Jag kan möta dig i stan så letar vi tillsammans, vet ungefär vart det ligger 
Kan någon en lördag eller söndag?
Kan någon en lördag eller söndag?
- DezZ
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

alltså jag kan då och då på helgen men oftast är min man ledig på helgen då umgås ju vi egftersom vi inte ses så mycket på veckorna
men ibland jobbar han extra jag säger till när de blir! 
- hellokitty
- Alltid online

64 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5