FARS DAG
33 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
- Karisannelie
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: FARS DAG
Jag köpte en fin tshirt till Kari som han fick imorse, med texten "Mannen Myten Legenden- PAPPA", sen scrappade jag ihop ett fint kort på datorn också som han skrev ut och ska sätta på väggen säger han, määääkta stolt pappa är han 
I torsdags på babycafét på öppna förskolan, så gjorde vi söta farsdagspresenter också, så då fick Kari en liten dikt med ett handavtryck i målarfärg under, hihi jättesöt.
Dessutom kom Karis föräldrar över med lite tårta. myspys.
I torsdags på babycafét på öppna förskolan, så gjorde vi söta farsdagspresenter också, så då fick Kari en liten dikt med ett handavtryck i målarfärg under, hihi jättesöt.
Dessutom kom Karis föräldrar över med lite tårta. myspys.
- Bilagor
-
- pappa Kari i sin fina tröja
- pappaliten.JPG (18.5 KB) Visad 739 gånger
- Karisannelie

Jag köpte en kamera/laptop-ryggsäck till R då jag vet att han länge trånat efter en sådan men aldrig velat köpa för att de är så dyra. Han har t.o.m. försökt sy om en gammal datorväska så att kameran skulle få plats där i men lade det projektet på is ett tag efter många tappra försök. Så jag tyckte han var värd en sådan
Sen fick han ett kort också, som Joel såklart signerat "själv"
Sen fick han ett kort också, som Joel såklart signerat "själv"
- Bilagor
-
- kort.jpg (43.66 KB) Visad 724 gånger
-

Nelia - Alltid online

Cool tröja!
Här fick pappa Sven en teckning som Niklas målat med sina vattenfärger sedan var bara jag och Sven iväg och åt en tre-rättersmiddag på restaurang. Sen när barnen somnat ikväll ska vi ha mer myspys med godis och grejer! 
Senast redigerad av Cecilia* sön nov 09, 2008 22:19, redigerad totalt 1 gång.
- Cecilia*
- Alltid online

-

ToToRo - Alltid online

Här blev det frukost på sängen och en strut med närproducerad chokladkola.
Vi är inte så mycket för prylar och njuter mer av själva omtanken vid ett uppvaktande vilket är skönt tycker jag.
Vi är inte så mycket för prylar och njuter mer av själva omtanken vid ett uppvaktande vilket är skönt tycker jag.
-

thepal - Alltid online

Vår kotte köpte fallout 3 (ett dataspel) till farsan!
(kanske med liiiiiiite hjälp från mig...) pappi blev mäkta glad och stolt över sonen som redan inser storheten i dataspel....hihi!!!! Sedan har vi myst ihop hela dagen!
-

tummen - Har vimedbarn.se som startsida

Leia o Tibella ville ge pappa en Rubiks kub.(mamma tänkte oxå att nu så har pappa nått å göra när han sitter på toa)..så det blev det
..
- Tigi
- Alltid online

Tigi skrev:Leia o Tibella ville ge pappa en Rubiks kub.(mamma tänkte oxå att nu så har pappa nått å göra när han sitter på toa)..så det blev det..
Åh, det skulle nog ha uppskattats här också!
- Cecilia*
- Alltid online

Tjejerna(17 och 15år) köpte en Limegrön/svart mixer som Peter kan göra smoties i. Leo köpte inget men var förståss med på mixern också. Vi åt fin middag med ljus och servetter hela familjen. Leos Bloom matstol är helt suverän. Han ligg/sitter i den och kan vara med vid matbordet.
- 3 dje
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Cecilia* skrev:Tigi skrev:Leia o Tibella ville ge pappa en Rubiks kub.(mamma tänkte oxå att nu så har pappa nått å göra när han sitter på toa)..så det blev det..
Åh, det skulle nog ha uppskattats här också!Vart hittar man en sån egentligen?
hehe jag köpte den på åhlens vid leksakerna.-...finns där det säljs leksaker skulle jag tro
- Tigi
- Alltid online

Här fick pappa ett örngott med texten -Pappa är bäst ingen protest! Annars firade vi inte så mycket.. det blev pizza på kvällen 
- Ki27
- Alltid online

Min man fick en nyckelring med fotoram, MEN den funkade ju förståss endast till PC och vi har en mac, och det stod det inget om då jag läste om den. Sånt ska det ju stå, hur ska man annars kunna veta! så min man kommer sätta in bilder i nyckelringen hos sina föräldrar som har PC.
Och så fick han en T-shirt som det står världens bästa pappa på.
-

Chobb88 - Alltid online

Chobb88 skrev:Min man fick en nyckelring med fotoram, MEN den funkade ju förståss endast till PC och vi har en mac, och det stod det inget om då jag läste om den. Sånt ska det ju stå, hur ska man annars kunna veta! så min man kommer sätta in bilder i nyckelringen hos sina föräldrar som har PC.
Vad dåligt att det inte stod något om det! Tur att han kan låna sina föräldrars PC i alla fall. Jag tänkte också köpa en sån där nyckelring men det blev aldrig av, tur det då kanske för vi har också Mac.
- Cecilia*
- Alltid online

hm är det alltså en nyckelring med fotoram som är digital? hur många bilder rymmer en sån o vad kostar den? Ball grej!
- Karisannelie

33 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Septembermammor 2008