Banner Forum Image

Fans j#&%a skit!!

Community del för känsliga ämnen.

Re: Fans j#&%a skit!!

Inläggav Ronjas mamma » tis sep 02, 2008 21:51

Inläggen från carola_carro påminner om en som brukade skriva likadana inlägg på minbebis för ett tag sedan...undrar om det e samma filur? Kommer bara fasiken inte ihåg vad denna skribent hette där... Nåja, skitsamma.

TeodorsMamma; skit i hennes inlägg. Bara massa ord utan ngn betydelse.
Tycker du e stark o cool, en kämpe som vill allt väl till din lilla påg.
Vet inte var ni bor...men ställer gärna upp som msn/öra/axel om du vill.

Kram
BildBild
Användarvisningsbild
Ronjas mamma
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Inläggav shoegal » tis sep 02, 2008 22:38

Men fy faan vilken skit han är! BLÄ på honom! Och KRAAAAM på dig!
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav Carola_Carro » ons sep 03, 2008 09:11

Nej ja är inte någon från minbebis.. Men ja har väl lite samma sak men ja bor ihop med barnets pappa som inte gör så spec mycke med sonen för att JAG aldrig ställt krav.. och vad ja läst i övriga trådar så har N som han nu kallas hjälpt till till och från ibland har han funnits till hand ibland inte.. vilket ansvar han har.. Kallar ni de ansvar???? De gör dock inte ja.. Ställa högre krav är väl bara de man kan göra??
Bild
Carola_Carro
Alltid online
Alltid online

Inläggav Lollo_80 » ons sep 03, 2008 09:56

hur kommer det sig att vi som mammor är dom som skall ta ansvar att ställa krav...... bör inte pappan kunna räkna ut med arslet och krita att han även bör ta lite ansvar då det har satts ett nytt liv till världen??? det gör i allafall min gubbe... inte en gång har jag behövt kräva att han skall göra något med sin egen son (inte ens bajsblöjor räds han för)...

Teodorsmamma: vad gäller N... suck massa kramar till dig
Bild
Bild

Bild
Lollo_80
Alltid online
Alltid online

Inläggav TeodorsMamma » ons sep 03, 2008 10:38

carola_carro: det är väl just ställa ansvar på honom jag gör (eller åtminstone försöker göra) när jag hela tiden ber honom ta hand om sin son? jag kan ju inte tvinga honom, jag kan bara be och arbeta på våran relation och hoppas på det bästa.

jag blir faktiskt väldigt ledsen av dina inlägg, du är inte det minsta insatt i situationen och du har ingen aning om till vilka längder jag sträcker mig för min sons skull. och är det då mitt fel och min skyldighet att N finns till hands ibland och ibland inte? kan jag påverka hans existens? om du har konkreta tips så skriv gärna dom i vänlig ton, annars skriv någonting snällt (det är därför jag gnäller här; för jag vill ha lite sympati och få klaga av mig utan att bli påhoppad för det - jag är inte perfekt, jag blir ledsen för småsaker ibland och det står jag för), eller skriv inte alls. men att spy galla över mig och dumförklara mig känns väl ganska meningslöst?
TeodorsMamma

Inläggav anettejohansson » ons sep 03, 2008 10:51

Carola_Carro skrev:Nej ja är inte någon från minbebis.. Men ja har väl lite samma sak men ja bor ihop med barnets pappa som inte gör så spec mycke med sonen för att JAG aldrig ställt krav.. och vad ja läst i övriga trådar så har N som han nu kallas hjälpt till till och från ibland har han funnits till hand ibland inte.. vilket ansvar han har.. Kallar ni de ansvar???? De gör dock inte ja.. Ställa högre krav är väl bara de man kan göra??

Ska man ens behöva ställa krav på att pappan ska ta ansvar för sitt egna barn !! N har ju jämt tid till att göra precis va han vill , tycker att han kunde ställa in sina planer dom få gånger hon verkligen ber om hjälp om de inte handlar om mer än att fiska jag menar de kan man ju faktiskt göra vilken dag som helst !!
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
anettejohansson
Alltid online
Alltid online

Inläggav Liina » ons sep 03, 2008 10:51

åååh gud, vad jobbigt det känns att du fick det ännu mer jobbigt av den här tråden. Jag hoppas att du ska kunna fokusera på allt positivt som ändå händer i ditt liv och jag hoppas att du vet vilken fin mamma du är åt Teodor! Jag tycker du har all rätt i världen att kräva saker av honom, säkert mycket mer än du gör, men tyvärr kan du ju inte tvinga honom, så för din inre frids skull så kanske det är bäst att göra så som många skrivit, att ge honom ultimatum, antingen är han med fullt ut eller så får ni klara er utan honom. Och du klarar dig utan honom, även om det är svårt, han gör ju inte direkt något för er nu ändå!
massa kramar och hoppas alla bra inlägg kompenserar för de som känns jobbiga för dig!!
Bild

Http://www.linita.blogg.se
Liina
Alltid online
Alltid online

Inläggav TeodorsMamma » ons sep 03, 2008 11:00

Åh ja, jag försöker att fokusera på allt bra jag får skrivet till mig här! Och jag kan respektera att det finns dom som tycker att jag är en jäkla gnällspik och att jag är superkonstig och jobbig. Men jag skulle nog föredra om dom höll de åsikterna för sig själva... Det räcker med att JAG rackar ner på mig själv ;)

Han ska kanske inte ens iväg och fiska som det lät när jag pratade med honom idag, så det var väl inte så viktigt då. Men samtidigt så hade han fortfarande inga planer på att komma hit. Och Teodor är fortfarande sjuk men det tänker han inte på.

Nej men nu har jag nog svamlat klart om hela det här ämnet. Jag kommer fortsätta skriva mina jobbiga, klagande inlägg där jag tycker synd om mig själv och är sur på N, den som vill läsa får göra det men mitt heta tips till alla som ogillar mina inlägg är att ignorera dom.. blocka mig eller nåt!
TeodorsMamma

Inläggav Carola_Carro » ons sep 03, 2008 11:05

Äh ni fattar ju inte!!...
Bild
Carola_Carro
Alltid online
Alltid online

Inläggav veronica78 » ons sep 03, 2008 11:41

Teodorsmamma. Forumen här är till för att få gnälla av sig hur mkt man vill om vad man vill. Det ÄR inget lätt jobb att vara mamma till en liten kid och man behöver verkligen få stöd & hjälp av pappan. Jag hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och att du får avlastas genom att få mera tid för dig själv. Det behöver man.
Kram
BildBild
Användarvisningsbild
veronica78
Alltid online
Alltid online

Inläggav Redhotwera » ons sep 03, 2008 22:25

Ni kanske skulle prova att planera nån dag eller när N har Teodor? Att ni båda sätter er ner och kommer överens om nån dag som N kan ta Teddan. Du får väl säga att "det blev ju inget nu i helgen eftersom du skulle fiska, så nu bestämmer vi en dag du kan".
Vet inte om det kan funka, bara en tanke från mig :)
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Känsliga ämnen