Extreme makeover jag oxå :D
42 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Extreme makeover jag oxå :D
läckert.... hur länge sitter förlängningarna?
-

ToToRo - Alltid online

hehe ..jaa känner mig mkt snyggare nu
tack sprallos o totoro
vet inte riktigt då jag aldrig har haft såna förut
..men hon sa runt 2-3 månader innan dom kanske glider ut lixom (sitter med tejp) jättebra metod måste jag säga! känner dom knappt och det braiga är att när dom glider ur är det bara å spara dom och bara byta ut "tejpen" så att säga å sen sätt aom dom på nytt
. Plus att om man gör med tejp så tar det myyycket kortare tid att sätta i dom! och det blir billigare..pga av det
tack sprallos o totoro
vet inte riktigt då jag aldrig har haft såna förut
- Tigi
- Alltid online

hur lång tid tog det??
och får man fråga vad du betalde för det?
Själv ska jag till frisören imorgon... Ska eventuellt bli blond igen vilket jag har varit hela mitt liv fram till för tre år sedan då jag färgade håret mörkbrunt. Sen har jag bestämt mig för att sluta platta håret utan låta mina lockar komma fram igen. Får se hur det går.
och får man fråga vad du betalde för det?
Själv ska jag till frisören imorgon... Ska eventuellt bli blond igen vilket jag har varit hela mitt liv fram till för tre år sedan då jag färgade håret mörkbrunt. Sen har jag bestämt mig för att sluta platta håret utan låta mina lockar komma fram igen. Får se hur det går.
-

Poffie - Alltid online

jaa jag färgade ju håret oxå , klippte till det och stylade lite och la i extensions...men jag var där från 10.00-ca 14.00 så det tog bara 4 timmar lixom!
allt gick på 3100:- (plus att jag hade kommit upp i en speciell summa , brukar gå dit , så får man stämpla) så jag fick gratis produkter för 300:- oxå wiiih
Tog ett glansspray och vax såklart!
men va kul..du får visa bilder då Poffie
allt gick på 3100:- (plus att jag hade kommit upp i en speciell summa , brukar gå dit , så får man stämpla) så jag fick gratis produkter för 300:- oxå wiiih
men va kul..du får visa bilder då Poffie
- Tigi
- Alltid online

Mitt hår (bilder kommer sen) kostade mig 1850kr och då var det bara klipp (väääääldigt tjockt hår) och färg...
Men det var det absolut värt!
-

MinisMamma - Alltid online

Skitsnyggt...verkligen! Jag gjorde hårförlängningar mycket förr men det var ju ine me sådan där tejp! Gå till frisören är vekligen LYX nu för tiden!
-

ullis78 - Alltid online

Sofia85 skrev:Jättesnyggt! Är det lätt att styla själv?
menar du mitt hår?
isåfall..jaa det e precis som om det vore ditt egna hår lixom...det e ju äkta människohår...så du kan gö va du vill med det....
men jag stylar ju inte så mycket på mina förlängningar ..förutom lägger glansspray på dom
Senast redigerad av Tigi fre feb 27, 2009 14:06, redigerad totalt 1 gång.
- Tigi
- Alltid online

MinisMamma-- när jag klippte av mig mitt gamla hår (har haft långt
) i höstas och färgade det gick det oxå på något sånt...det e dyrt asså...men värt det som sagt!
man går ju inte jämt...
- Tigi
- Alltid online

42 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking