ergonomisk bärsele till skolstarten?
2 inlägg • Sida 1 av 1
ergonomisk bärsele till skolstarten?
Den 2e april tänkte jag börja plugga igen! Det är alltså om exakt en vecka. Jag tänker inte gå på några föreläsningar alls (de är ju frivilliga) utan endast på de obligatoriska laborationerna som är en gång i veckan resten av terminen. Planen är att ha Jakob med mig. Givetvis får jag se hur det fungerar, hans behov går förstås först, men jag hoppas o tror att han kommer gilla universitetslivet
Hur som helst, tycker det verkar meckigt o klumpigt att släpa med mig vagnen så har börjat fundera på en ergonomisk bärsele. Har en bärsjal men den tycker jag inte är nog avlastande eller praktisk. Är det någon här som har en ergonomisk bärsele? Typ beco eller manduca eller ergo? Och vad tycker ni? Är ni nöjda? Berätta allt! Tack!
Hur som helst, tycker det verkar meckigt o klumpigt att släpa med mig vagnen så har börjat fundera på en ergonomisk bärsele. Har en bärsjal men den tycker jag inte är nog avlastande eller praktisk. Är det någon här som har en ergonomisk bärsele? Typ beco eller manduca eller ergo? Och vad tycker ni? Är ni nöjda? Berätta allt! Tack!
-

Kali - Alltid online

Jag har hört mycket positivt om Ergo! oOTINDRAOo här på forumet har en sådan och är supernöjd med den. Jag har fått prova den en gång och den var riktigt skön, men eftersom Joel sällan sitter i sele så har jag inget behov av att köpa en själv (har redan en BabyBjörn och en Moby Wrap-sjal).. 
-

Nelia - Alltid online

2 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling