Ensamstående
9 inlägg • Sida 1 av 1
Ensamstående
Jag har inte varit inne här och skrivit på jättelänge!
Hoppas alla mår bra
Jag har bestämt mig.. Jag har brutit upp med Isabelles pappa. Vi har haft det rätt tufft att få det att gå ihop på sistone och för ungefär en månad sen så fick jag reda på att han har ljugit en himla massa för mig och det kom väl lite som en chock
Nästan hela hans liv har varit en lögn, allt känns bara så jobbigt nu... samtidigt blir man ju lite orolig om man ska klara av allt ansvar själv...
Han bor fortfarande här hos, men letar efter någonstanns att bo nu, och ska jag vara ärlig så hoppas jag att det går fort....
Hoppas alla mår bra
Jag har bestämt mig.. Jag har brutit upp med Isabelles pappa. Vi har haft det rätt tufft att få det att gå ihop på sistone och för ungefär en månad sen så fick jag reda på att han har ljugit en himla massa för mig och det kom väl lite som en chock
Nästan hela hans liv har varit en lögn, allt känns bara så jobbigt nu... samtidigt blir man ju lite orolig om man ska klara av allt ansvar själv...
Han bor fortfarande här hos, men letar efter någonstanns att bo nu, och ska jag vara ärlig så hoppas jag att det går fort....
-

Misty - Galen i vimedbarn.se

Re: Ensamstående
Ja det är nog lika bra om det är på det viset...Du klarar dej utan en massa lögner...Och du kommer klara dej galant själv ska du se. Man är alltid starkare än vad man tror... Hoppas att han hittar ett boende snart så ni slipper göra "pinan" längre...
Lycka till och ha det bra!
Kram till dej.
Lycka till och ha det bra!
Kram till dej.
-

soltrollet - Alltid online

jobbigt att bo tillsammans när det e slut. Men du all lyckoönskningar till dig och det ska nog gå bra ska du se
-

zettan - Alltid online

Jag är själv mitt i en sepration . . väntar på min lägenhet som jag får den 1 okt . . tills dess var de meningen att vi skulle bo ihop . . jag bor nu hos min mamma . . !
Visst e de skrämmande hur man ska klara allting själv , men jag har faktiskt fått en posetiv syn på de . . de gäller bara att ta emot dem hjälp som erbjuds från vänner och familj som man har runt en . .
Hoppas er sepration inte blir alltför jobbig och stor kram till dig . . !
Visst e de skrämmande hur man ska klara allting själv , men jag har faktiskt fått en posetiv syn på de . . de gäller bara att ta emot dem hjälp som erbjuds från vänner och familj som man har runt en . .
Hoppas er sepration inte blir alltför jobbig och stor kram till dig . . !
- Joppy
- Alltid online

Jag tycker att det är bra att ni tagit steget nu om det inte kännts bra!!!! Såklart är det synd, men nu öppnas det möjligheter för dig!!! Kram.
- Lejonella
- Alltid online

Låter tungt. hoppas han flyttar snart o du finenr din vardag med lillälsklingen. du kommer nog klara det perfekt
-

ToToRo - Alltid online

Oj vad jobbigt. Hoppas det går bra nu då! Jag är ensamstående sen länge och det funkar bra. Det är klart att det är jobbigt men vad gör man inte för sitt barn? Man blir starkare och starkare för varje dag som går.det blir bättre sen jag lovar.
- Moa_love
- Stammis

låter tufft men det kommer säkert gå jättebra ska du se! lycka till!!
-

Kali - Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Livet som förälder