En tröst till alla mammor utan sexslust!
23 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: En tröst till alla mammor utan sexslust!
Jag ska också ta ut min p-stav. Har inte ens haft den i ett år. Jag gick upp 8 kilo och har helt tappat sexlusten och sen jag slutade amma i november har jag haft mens nästan hela tiden. Min längsta period utan mens har varit 7 dagar!!
Gruvar mig för att ta ut den, det gjorde så j-vla ont att sätta in den och jag fick ett jättestort blåmärke. Här bedövar dom bara med plåster.
Gruvar mig för att ta ut den, det gjorde så j-vla ont att sätta in den och jag fick ett jättestort blåmärke. Här bedövar dom bara med plåster.
-

marimo - Har vimedbarn.se som startsida

Marimo, du kan väl få bedöving med spruta med? Har för mej att de frågade mej om det...
Har också mens typ jämt, o då luktar man illa hela tiden med, skitstörigt!
Jag har haft min i två år nu.
Vi kan gå dit ihop Marimo
Har också mens typ jämt, o då luktar man illa hela tiden med, skitstörigt!
Jag har haft min i två år nu.
Vi kan gå dit ihop Marimo
- Ki27
- Alltid online

när jag tog ut min andra p-stav så sa bm att jag skulle köpa emla krämen istället för plåstret och dra på hela tuben över ett område stort som handflatan sen vira in den med gladpack i ca 1-1,5 timmar innan besöket, det funkade väldigt bra.
-

gellis - Alltid online

Sasoki: Oj, att du stått ut så länge!! Jag tycker det är så jobbigt med mensen, sötsugen blir jag och mensvärk har jag. Tyvärr får man ingen spruta här, varför vet jag inte!?
Gellis: Jag visste inte att det finns i krämform också. Attans jag som redan köpt plåstren!!
Ja, ja jag får hoppas att det går bättre att ta ut den än vad det gjorde att sätta in den! Men jag gruvar mig.
Gellis: Jag visste inte att det finns i krämform också. Attans jag som redan köpt plåstren!!
Ja, ja jag får hoppas att det går bättre att ta ut den än vad det gjorde att sätta in den! Men jag gruvar mig.
-

marimo - Har vimedbarn.se som startsida

Marimo, gör det inte..? fan jag hade för mej de fråga om det.. ( vi bor i samma stad vettu
)
Jo, kräm finns det.. fast för mej funkade det fint med plåster, men jag var nära att vända igen när jag satt i väntrummet, haha...
Ja.. om ett år måste den ut iaf... brrrrr..!
Jo, kräm finns det.. fast för mej funkade det fint med plåster, men jag var nära att vända igen när jag satt i väntrummet, haha...
Ja.. om ett år måste den ut iaf... brrrrr..!
- Ki27
- Alltid online

Jag fick bedövning med spruta när de både satte i och tog ut p-staven. Fick kolla på också hehe, jag är lite som Tigi, nyfiken. Har inget emot nålar så...
-

Nelia - Alltid online

carina det stod många, inte alla ,, hade jaga och hon menat alla så hade vi skrivit (sagt)det men nu gjorde vi inte det,,, lycka till med andra barnet 
-

zettan - Alltid online

Håller med om tidigare ang spiral. Ta bort det.
Hemsidor: Mrmask.se / Uppsalamagasinering.se
- uppsalamagasinering
- Nykomling

23 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2